Službeni glasnik BiH, broj 86/16
Ovaj akt nije unešen na bosanskom jeziku.
Na osnovu člana 17. Zakona o Vijeću ministara Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 30/03, 42/03, 81/06, 76/07, 81/07, 94/07 i 24/08), člana 17. stav (7) Zakona o sukobu interesa u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 16/02, 14/03, 12/04, 63/08, 18/12, 87/13 i 41/16) i člana 17. stav (1) Odluke o uredskom poslovanju u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 74/14), Vijeće ministara Bosne i Hercegovine, na 72. sjednici održanoj 07.09.2016. godine, donijelo je
ODLUKU
O REGULISANJU UREDSKOG POSLOVANJA ZA POTREBE KOMISIJE ZA ODLUČIVANJE O SUKOBU INTERESA
Član 1.
(Predmet Odluke)
Odlukom o regulisanju uredskog poslovanja za potrebe Komisije za odlučivanje o sukobu interesa (u daljem tekstu: Komisija) uređuje se način vršenja uredskog poslovanja Komisije, način primanja, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte, otpremanje pošte, kao i određivanje organizacionog broja Komisije.
Član 2.
(Organizacija uredskog poslovanja)
(1) Uredsko poslovanje za potrebe Komisije obavlja se u Agenciji za prevenciju korupcije i koordinaciju borbe protiv korupcije (u daljem tekstu: Agencija) u okviru Odjeljenja za sukob interesa/Ured Komisije za odlučivanje o sukobu (u daljem tekstu: Ured).
(2) Sredstva za obavljanje uredskog poslovanja za potrebe Komisije osiguravaju se u budžetu Agencije.
Član 3.
(Prijem, otvaranje, pregledanje i signiranje pošte)
Komisija može ovlastiti lice zaposleno u Uredu za otvaranje, pregledanje i signiranje pošte, o čemu donosi posebno rješenje.
Član 4
(Prijem akata)
(1) Poštu adresiranu na Komisiju zaprima referent za administrativno-tehničke poslove Ureda Komisije.
(2) Poštu adresiranu na Agenciju koja se odnosi na Komisiju ovlašteni zaposlenik Agencije neotvorenu putem interne dostavne knjige dostavlja Uredu.
(3) Poštu koja je adresirana na Agenciju a za koju se nakon otvaranja utvrdi da je za potrebe Komisije, ovlašteni zaposlenik Agencije dostavlja Uredu putem interne dostavne knjige, sa napomenom na aktu zbog čega je pošta otvorena.
(4) Referent za administrativno-tehničke poslove Ureda Komisije dužan je cjelokupnu primljenu poštu za potrebe Komisije dostaviti predsjedniku Komisije ili licu ovlaštenom za otvaranje, pregledanje i signiranje pošte Komisije, koja s njom postupa u skladu sa odredbama Uputstva o načinu vršenja uredskog poslovanja u institucijama Bosne i Hercegovine.
(5) Ovom odlukom određuje se posebna oznaka organizacione jedinice za potrebe Komisije koja je KSI 01.
Član 5.
(Otprema pošte)
(1) Otpremu pošte za potrebe Komisije obavlja referent za administrativno-tehničke poslove Ureda Komisije, a distribuciju pošte vrši ovlaštena osoba/kurir Agencije putem Knjige za otpremu pošte putem kurira ili Knjige za otpremu pošte putem poštanske službe.
(2) Materijale za sjednicu i druge akte za potrebe Komisije referent za administrativno- tehničke poslove Ureda Komisije skenira i dostavlja članovima Komisije elektronskim putem.
Član 6.
(Završne odredbe)
(1) Za sva pitanja koja nisu regulisana ovom Odlukom primjenjivaće se odredbe Odluke o uredskom poslovanju u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 74/14) i Uputstva o načinu vršenja uredskog poslovanja u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 30/15, 7/16 i 52/16).
(2) Komisija će donijeti Listu kategorija registraturne građe s rokovima čuvanja u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.
Član 7.
(Stupanje na snagu)
Ova odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku BiH".