Službeni glasnik BiH, broj 15/24

Konkurencijsko vijeće Bosne i Hercegovine, na osnovu člana 25. stav (1) tačka e), člana 42. stav (1) tačka d), a u vezi sa čl. 12., 14., 16., 17. i 18. Zakona o konkurenciji ("Službeni glasnik BiH", br. 48/05, 76/07 i 80/09), rješavajući po Prijavi namjere koncentracije zaprimljenoj pod brojem: UP-02-26-1-024-1/23 a podnesenoj dana 03.08.2023. godine od strane Privrednog društva za eksploataciju mineralne vode i proizvodnju pića Knjaz Miloš a.d. Aranđelovac, Krćevački put 26, 34300 Aranđelovac, Republika Srbija, putem advokata Olodara Prebanića, na 131. (stotinutridesetprvoj) sjednici održanoj dana 20.12.2023. godine, je donijelo


RJEŠENJE








1. Ocjenjuje se dopuštenom koncentracija na tržištu proizvodnje, distribucije i veleprodaje gaziranih bezalkoholnih pića na teritoriji Bosne i Hercegovine koja će nastati sticanjem pojedinačne kontrole od strane Privrednog društva za eksploataciju mineralne vode i proizvodnju pića Knjaz Miloš a.d. Aranđelovac, Krćevački put 26, 34300 Aranđelovac, Republika Srbija, nad dijelom poslovanja privrednih subjekata PepsiCo, Inc., 700 Anderson Hill Road, Purchase, New York, Sjedinjene Američke Države i Portfolio Concentrate Solution UC, 70 Sir John Rogerson’s Quay, Dablin 2, D02R296, Republika Irska koja se odnosi na ekskluzivnu proizvodnju, prodaju i distribuciju gotovih PepsiCo pića spremnih za konzumaciju pod žigovima - PEPSI, PEPSI-COLA, PEPSI MAX, MIRINDA, IVI, EVERVESS i 7UP, sticanjem licence u smislu člana 12. stava 1. tačke b) Zakona o konkurenciji.

2. Obavezuje se Privredno društvo za eksploataciju mineralne vode i proizvodnju pića Knjaz Miloš a.d. Aranđelovac, Krćevački put 26, 34300 Aranđelovac, Republika Srbija, da plati administrativnu taksu u ukupnom iznosu od 5.000,00 KM u korist Budžeta institucija Bosne i Hercegovine.

3. Ovo Rješenje o koncentraciji upisuje se u Registar koncentracija.

4. Ovo Rješenje je konačno i bit će objavljeno u "Službenom glasniku BiH", službenim glasnicima entiteta i Brčko distrikta Bosne i Hercegovine.

Obrazloženje


Konkurencijsko vijeće je dana 03.08.2023 godine, zaprimilo pod brojem UP-02-26-1-024-1/23 podnesak koji se odnosi na Prijavu namjere koncentracije Privrednog društva za eksploataciju mineralne vode i proizvodnju pića Knjaz Miloš a.d. Aranđelovac, Krćevački put 26, 34300 Aranđelovac, Republika Srbija ( u daljem tekstu: Podnosilac prijave ili Knjaz Miloš) u vezi sa sticanjem pojedinačne kontrole nad poslovanjem ekskluzivne proizvodnje, prodaje i distribucije gotovih napitaka društva PepsiCo - PEPSI, PEPSI-COLA, PEPSI MAX, MIRINDA, IVI, EVERVESS i 7UP (u daljem tekstu: "Proizvodi") pod žigovima istog naziva od PepsiCo, Inc., privrednog društva osnovanog u skladu sa zakonima države Sjeverna Karolina, sa sjedištem na adresi 700 Anderson Hill Road, Purchase, New York, Sjedinjene Američke Države i Portfolio Concentrate Solution UC, 70 Sir John Rogerson’s Quay, Dablin 2, D02R296, Republika Irska u smislu člana 12. stava 1. tačke b) Zakona o konkurenciji (u daljem tekstu: Zakon).

Ista je dopunjena podneskom zaprimljenim dana 10.08.2023. godine pod brojem UP-02-26-1-024-2/23 i podneskom zaprimljenim dana 14.08.2023. godine pod brojem UP-02-26-1-024-3/23 i podneskom zaprimljenim pod brojem UP-02-26-1-024-5/23 od 20.09.2023. godine (uz Prijavu namjere koncentracije dostavili su finalne verzije dokumenata koji predstavljaju pravni osnov te potpisane verzije su dostavljene kad su potpisane od učesnika koncentracije).

S obzirom da Prijava nije bila kompletna, Konkurencijsko vijeće je aktom broj UP-02-26-1-024-4/23 od dana 18.09.2023. godine, zatražilo dopunu iste, te je Podnosilac prijave dana 27.09.2023 godine dostavio traženo podneskom zaprimljenim pod brojem UP-02-26-1-024-6/23.

Konkurencijsko vijeće je, u skladu sa članom 16. stav (4) Zakona, dana 10.11.2023. godine objavilo Obavještenje o dostavljenoj Prijavi broj UP-02-26-1-024-7/23 u kojem su objavljeni podaci o namjeravanoj koncentraciji i to u dnevnim novinama "Dnevni list" i web stranici Konkurencijskog vijeća, te tom prilikom pozvalo sve zainteresovane strane na dostavljanje pisanih komentara o provođenju iste.

Na izdato Obavještenje Konkurencijsko vijeće nije zaprimilo komentare.

Po prijemu dokumentacije Konkurencijsko vijeće je utvrdilo da je Prijava kompletna i izdalo Potvrdu o prijemu kompletne i uredne Prijave, u skladu sa članom 30. stav (3) Zakona, dana 19.12.2023. godine, pod brojem UP-02-26-1-024-10/23, te istu dostavili aktom pod brojem: UP-02-26-1-024-11/23.

Prijava je podnesena u propisanom roku u smislu člana 16. stav (1) Zakona, te uvidom u dostavljenu dokumentaciju utvrđeno je, da je uplaćena administrativna taksa.

Podnosilac prijave je naveo, u skladu s članom 30. stav (2) Zakona, da je izvan teritorije Bosne i Hercegovine, Prijavu podnio i ovlaštenom tijelu za ocjenu koncentracije u Republici Srbiji i Republici Crnoj Gori.

1. Učesnici koncentracije


Učesnici predmetne koncentracije su privredni subjekti: Privredno društvo za eksploataciju mineralne vode i proizvodnju pića Knjaz Miloš a.d. Aranđelovac, Krćevački put 26, 34300 Aranđelovac, Republika Srbija i privredni subjekat PepsiCo, Inc., 700 Anderson Hill Road, Purchase, New York, Sjedinjene Američke Države i Portfolio Concentrate Solution UC, 70 Sir John Rogerson’s Quay, Dablin 2, D02R296, Republika Irska.

1.1. Privredno društvo za eksploataciju mineralne vode i proizvodnju pića Knjaz Miloš a.d. Aranđelovac, Krćevački put 26, 34300 Aranđelovac, Republika Srbija – Knjaz Miloš


Privredno društvo za eksploataciju mineralne vode i proizvodnju pića Knjaz Miloš a.d. Aranđelovac, Krćevački put 26, 34300 Aranđelovac, Republika Srbija (u daljem tekstu Knjaz Miloš ili Podnosilac Prijave), je upisan u Registar privrednih subjekta Republike Srbije pod brojem: 07347383.

Jedini akcionar Knjaz Miloša je Knjaz Miloš Holdings B.V., privredno društvo koje je osnovano u skladu sa zakonima Holandije, sa registrovanim sjedištem na adresi Šiphol bulevar 403/kula C-4, 1118BK, Holandija, registrovano u privrednom registru Privredne komore Holandije pod registracionim brojem 74756125 (u daljem tekstu: "KM Holdings B.V.").

Članovi KM Holdinga B.V. su Mattoni 1873, a.s. (prethodno poslovno ime: Karlovarské minerální vody, a.s.), privredno društvo osnovano u skladu sa zakonima Češke Republike, sa sjedištem na adresi Horova 1361/3, 360 01 Karlove Vari, Češka Republika, registrovano u privrednom registru koji vodi Regionalni sud u Pilsenu, pod registracionim brojem 14706725 (u daljem tekstu:"Mattoni") sa (..) udjela i švicarska kompanija Frito-Lay Trading Company sa(Europe) privredno društvo osnovano u skladu sa zakonima Švajcarske, sa sjedištem na adresi Spitalgasse 2, CH-3011, Bern, Švajcarska (u daljem tekstu: "Frito-Lay") sa (..).. udjela. Krajnji kontrolni član Frito-Lay-a je PepsiCo.

Mattoni je matična kompanija Mattoni konsolidovane grupe, jedne od najvećih proizvodača bezalkoholnih pića u centralnoj i južnoj Evropi ("Mattoni Grupa").

Jedini akcionar Mattoni-ja je Trentop Investments B.V. finansijska holding kompanija osnovana u skladu sa zakonima Holandije, sa registrovanim sjedištem u Amsterdamu, Holandiji, registrovana u Privrednom registru koji vodi Privredna komora Holandije, pod registracionim brojem 57011486 (u daljem tekstu: "Trentop Investments"). Članovi Trentop Investments su gospodin Alessandro Angelo Maria Pasquale sa (..).. vlasničkog učešća i (..).. sa (..).. vlasničkog učešća. Gospodin Alessandro Pasquale jedini ima kontrolu nad Trentop Investments i svim njegovim zavisnim društvima.

Pretežna registovana djelatnost privrednog subjekta Knjaz Miloš je proizvodnja osvježavajućih pića, mineralne vode i ostale flaširane vode.

U Bosni i Hercegovini privredni subjekat Knjaz Miloš ima u 100% vlasništvu privredno društvo Knjaz Miloš d.o.o., Kolubarska 15, 78000 Banja Luka registrovan kod Okružnog privrednog suda u Banja Luci pod matičnim brojem: 1-15655-00, čija je poslovna aktivnost prodaja proizvoda Knjaz Miloš na teritoriji Bosne i Hercegovine.

Proizvode Knjaz Miloša trenutno distribuira i prodaje Marbo na teritoriji Bosne i Hercegovine, a na osnovu ugovora o distribuciji koji će biti raskinut stupanjem na snagu Izmjena PepsiCo Ugovora i Izmjena 7UP Ugovora.

1.2. Privredni subjekt PepsiCo, Inc., 700 Anderson Hill Road, Purchase, New York, Sjedinjene Američke Države – PepsiCo


Privredni subjekt PepsiCo, Inc., 700 Anderson Hill Road, Purchase, New York, Sjedinjene Američke Države registrovan pod brojem: 13-15843021.

PepsiCo je globalna kompanija za piće, grickalice i hranu. PepsiCo je vlasnik brenda i proizvodač koncentrata, sirupa i pića (kao što su voćni sokovi i sportski napici), koje prodaje u Evropi i širom svijeta (njegovi glavni brendovi pića su Pepsi-Cola, 7UP, Gatorade i Tropicana). U slučaju koncentrata i sirupa, prodaje ove proizvode punionicama za flaširanje i konzerviranje za proizvodnju GBP-a. PepsiCo proizvodi GBP koncentrate na ograničenom broju lokacija širom svijeta i snabdijeva svoje punionice na globalnom nivou iz ovih proizvodnih pogona.

Privredni subjekat Portfolio Concentrate Solution UC, 70 Sir John Rogerson’s Quay, Dablin 2, D02R296, Republika Irska je zavisno društvo privrednog subjekta PepsiCo i vlasnik je žiga 7UP, privredni subjekat PepsiCo je vlasnik žigova PEPSI, PEPSI-COLA, PEPSI-MAX, MIRINDA, IVI i EVERVESS.

PepsiCo u Bosni i Hercegovini je aktivan preko svog zavisnog društva Marbo d.o.o. Sportski centar bb, Laktaši preko kojeg vrši distribuciju sopstvenih proizvoda.

1.3. Ciljno poslovanje


Ciljno poslovanje predstavlja poslovanje koji se sastoji od dugoročne ekskluzivne licence za proizvodnju/punjenje, distribuciju i prodaju Proizvoda na teritoriji Bosne i Hercegovine. Žigovi su u vlasništvu PepsiCo.

Ciljno poslovanje trenutno niko ne vrši u Bosni i Hercegovini već PepsiCo Proizvode prodaje preko zavisnog društva Marbo (sopstveni sistem distribucije), dok Proizvode, izmedu ostalih povezanih lica PepsiCo, proizvodi Knjaz Miloš i prodaje Marbu na osnovu ugovora o jednostranoj specijalizaciji koji će biti raskinut stupanjem na snagu Izmjena PepsiCo Ugovora i Izmjena 7UP Ugovora.

Sprovođenjem koncentracije, Podnosilac prijave stiče direktnu pojedinačnu kontrolu nad Ciljnim poslovanjem čime će postati dugoročni licencirani ekskluzivni proizvođač punilac, distributer i prodavac Proizvoda na teritoriji Bosne i Hercegovine.

2. Pravni okvir ocjene koncentracije


Konkurencijsko vijeće u provođenju postupka ocjene dopuštenosti koncentracije primijenio je odredbe Zakona, Odluke o utvrđivanju relevantnog tržišta ("Službeni glasnik BiH", broj 18/06 i 34/10), Odluke o definisanju kategorija dominantnog položaja ("Službeni glasnik BiH", broj 34/10) te Odluke o načinu podnošenja prijave i kriterijuma za ocjenu koncentracija privrednih subjekata ("Službeni glasnik BiH", broj 34/10).

3. Pravni osnov predmetne transakcije


Pravni osnov predmetne transakcije su Izmjene sljedećih ugovora potpisane između PepsiCo i Knjaz Miloša od dana 07.08.2023 godine: Izmjena Eksluzivnog ugovora o dodjeli posla flaširanja pića PEPSI-COLA zaključenog 29.04.2022 godine i Izmjena Eksluzivnog ugovora od dana 07.08.2023 godine o dodjeli posla flaširanja pića 7UP zaključenog 29.04.2022 godine uključujući Dodatak A i Dodatak B – Ugovor o razvoju poslovanja i Ugovor o koncentratu i marketingu.

Predložena transakcija tiče se sticanja pojedinačne kontrole nad Ciljnim poslovanjem od strane Podnosioca prijave, sticanjem eksluzivne licence za proizvodnju, prodaju i distribuciju gotovih PepsiCo pića spremnih za konzumaciju pod žigovima PEPSI, PEPSI-COLA, PEPSI-MAX, MIRINDA, IVI, EVERVESS I 7UP, na teritoriji Bosne i Hercegovine.

Pomenutim Izmjenama ugovora je predviđeno da PepsiCo i PCSU kao vlasnici žigova daju eksluzivnu dugoročnu licencu Podnosiocu prijave da bude punilac i eksluzivni proizvođač, prodavac i distributer proizvoda spremnih za konzumaciju pod žigovima PEPSI, PEPSI-COLA, PEPSI-MAX, MIRINDA, IVI, EVERVESS I 7UP, na teritoriji Bosne i Hercegovine, u skladu sa kojim Knjaz Miloš stiče pojedinačnu kontrolu nad ciljnim poslovanjem.

Podnosilac prijave sticanjem eksluzivne licence stiče dio privrednog subjekta PepsiCo, (..)..

Transakcija predstavlja koncentraciju u smislu člana 12. stava 1. tačke b) Zakona o konkurenciji, odnosno sticanje kontrole ili prevladavajućeg utjecaja jednog ili više privrednih subjekata nad drugim privrednim subjektom ili grupom privrednih subjekata, dijelom drugog privrednog subjekta, ili dijelovima drugih privrednih subjekata, i to sticanjem kontrole nad intelektualnom svojinom - žigovima privrednog subjekta i njegovom proizvodnjom, distribucijom i prodajom istih.

4. Obaveza prijave koncentracije


Obaveza prijave koncentracije privrednih subjekata sa sjedištem u Bosni i Hercegovini, u smislu člana 14. stav (1) pod b) Zakona, u vezi sa članom 2. Odluke o načinu podnošenja prijave i kriterijima za ocjenu koncentracije privrednih subjekata, postoji ako ukupni godišnji prihod svakog od najmanje dva privredna subjekta učesnika koncentracije ostvaren prodajom roba i/ili usluga na tržištu Bosne i Hercegovine iznosi najmanje 8.000.000,00 KM po završnom računu u godini koja je prethodila koncentraciji, ili ako je njihov zajednički udio na relevantnom tržištu veći od 40,00%.

Prema podacima iz Prijave, ukupni godišnji prihodi privrednih subjekata učesnika koncentracije (i njihovih povezanih privrednih subjekata), na dan 31. decembar 2022. godine, kao godini koja prethodi koncentraciji, iznosi:

Tabela 1.

 

Knjaz Miloš

Ciljno poslovanje

 

KM

KM

Svijet

(..)..

(..)..

BiH

(..)..

(..)..

 



Izvor: Podaci iz Prijave o namjeri koncentracije

* (..)..

Godišnji prihodi učesnika koncentracije predstavljaju ukupne prihode (bez poreza na dodatnu vrijednost i drugih poreza koji se direktno odnose na učesnike koncentracije na tržištu Bosne i Hercegovine), u smislu člana 9. tačka h) Odluke o načinu podnošenja prijave i kriterijima za ocjenu koncentracija privrednih subjekta.

(..)..

Također, Konkurencijsko vijeće je utvrdilo da učesnici koncentracije su ispunili uslove ukupnog godišnjeg prihoda (Tabela 1.) u smislu člana 14. stav (1) tačke a) i b) Zakona (u 2022. godini, kao godini koja je prethodila koncentraciji), a nisu ispunili uslov zajedničkog udjela na relevatnom tržištu jer nemaju preko 40,0% na relevantnom tržištu, u smislu člana 14. stav (1) tačka b) Zakona o konkurenciji (Tabela 2), te slijedom toga su bili u obavezi prijaviti predmetnu koncentraciju, u skladu sa članom 16. stav (1) Zakona o konkurenciji.

5. Relevantno tržište predmetne koncentracije


Relevantno tržište koncentracije, u smislu člana 3. Zakona, te čl. 4. i 5. Odluke o utvrđivanju relevantnog tržišta, čini tržište određenih proizvoda/usluga koje su predmet obavljanja djelatnosti na određenom geografskom tržištu.

Prema odredbi člana 4. Odluke o utvrđivanju relevantnog tržišta, relevantno tržište u proizvodnom smislu obuhvaća sve proizvode i/ili usluge koje potrošači i/ili korisnici smatraju međusobno zamjenjivim, pod prihvatljivim uslovima, imajući u vidu posebno njihove bitne osobine, kvalitet, uobičajenu namjenu, način upotrebe, uslove prodaje i cijene.

Nadalje prema članu 5. Odluke o utvrđivanju relevantnog tržišta, relevantno tržište u geografskom smislu obuhvaća cjelokupnu ili dio teritorije Bosne i Hercegovine na kojem privredni subjekt djeluje u prodaji i/ili kupovini relevantnog proizvoda pod jednakim ili dovoljno ujednačenim uslovima i koji to tržište bitno razlikuje od uslova tržišne konkurencije na susjednim geografskim tržištima.

Podnosilac prijave navodi da Knjaz Miloš je u Bosni i Hercegovini prisutan kroz veleprodaju gazirane i negazirane mineralne vode, veleprodaju energetskih pića, veleprodaju gaziranih bezalkoholnih pića i veleprodaju negaziranih bezalkoholnih pića.

PepsiCo i PCSU kao vlasnici žigova daju eksluzivnu dugoročnu licencu Podnosiocu prijave da bude punilac i eksluzivni proizvođač, prodavac i distributer proizvoda spremnih za konzumaciju pod žigovima PEPSI, PEPSI-COLA, PEPSI-MAX, MIRINDA, IVI, EVERVESS i 7UP, na teritoriji Bosne i Hercegovine, u skladu sa kojim Knjaz Miloš stiče pojedinačnu kontrolu nad ciljnim poslovanjem. Navedeno podrazumjeva da se žigovi koriste isključivo u obliku i na način koji je odobrila PepsiCo i PCSU a u skladu sa njihovom upotrebom te da Knjaz Miloš ne smije koristiti žig ili logo kao dio svog imena bez prethodne saglasnosti vlasnika žigova.

Dalje se navodi da osnovna djelatnost Knjaz Miloša se prevashodno tiče različitih vrsta flaširane vode, dok se osnovna djelatnost Ciljnog poslovanja tiče različitih vrsta gaziranih bezalkoholnih pića, te se poslovne aktivnosti Knjaz Miloša u maloj mjeri preklapaju sa aktivnostima Ciljnog poslovanja.

Ciljno poslovanje trenutno niko ne vrši na teritoriji Bosne i Hercegovine, te će nakon odobrenja koncentracije, Knjaz Miloš vršiti veleprodaju i distribuciju gaziranih bezalkoholnih pića na teritoriji Bosne i Hercegovine.

Uzimajući u obzir je djelatnosti Ciljnog poslovanja i predmet transakcije kao relevantno tržište je utvrđeno tržište proizvodnje, distribucije i veleprodaje gaziranih bezalkoholnih pića.

U pogledu geografskog tržišta, Podnosilac prijave smatra da relevatno geografsko tržište treba definisati kao teritoriju Bosne i Hercegovine, imajući u vidu da će se Ciljno poslovanje obavljati na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine.

Slijedom iznesenoga, pod relevantnim tržištem predmetne koncentracije smatrat će se tržište proizvodnje, distribucije i veleprodaje gaziranih bezalkoholnih pića na teritoriji Bosne i Hercegovine.

5.1. Analiza relevantnog tržišta


Prema podacima iz Prijave učesnici koncentracije i tržišni konkurenti na tržištu veleprodaje gaziranih bezalkoholnih pića u BiH u 2022. godini, imaju:

Tabela 2. Tabelarni prikaz učesnika koncentracije i tržišnih konkurenata na tržištu veleprodaje gaziranih bezalkoholnih pića u BiH u 2022. godini


R.br.

Naziv poslovnog subjekta

Obim prodaje (miliona litara)

Vrijednost prodaje (milioni KM)

Tržišni udio po vrijednosti %

Tržišni udio po obimu %

1

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

2

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

3

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

4

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

5

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

6

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

7

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

8

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

9

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

10

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

11

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

12

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

13

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

 

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

 

(..)

(..)

(..)

(..)

(..)

 



Izvor: Podaci iz Prijave – (..)..

Srednji kurs eur-a 1 EUR – 1,955830 KM na dan 10.10.2023 godine Centralna banka (uzeto prilikom izračuna vrijednosti prodaje)

6. Ocjena koncentracije


Konkurencijsko vijeće je analizom naprijed navedenih relevantnih podataka (Tabela 2.), u smislu člana 17. Zakona, ocijenilo da provođenjem predmetne koncentracije neće doći do značajnije promjene tržišnog učešća učesnika predmetne koncentracije iz razloga što privredni subjekat Coca-Cola i dalje ostaje lider na relevantnom tržištu na teritoriji Bosne i Hercegovine sa tržišnim udjelom od (..)..

Imajući u vidu da Knjaz Miloš je trenutno prisutan sa samo (..).. (po vrijednosti i obimu) na relevantnom tržištu, sticanjem licence za određene žigove gaziranih bezalkoholnih pića, kao i poslovnu djelatnost vezanu za te proizvode – gazirana bezalkoholna pića za koje su ti žigovi registrovani, preuzimanjem ciljnog poslovanja preuzeće i postojeći tržišni udjel od (..).. na tom tržištu, što će u konačnici iznositi (..)..

Obzirom da predmetnom koncentracijom neće doći do promjene strukture relevantnog tržišta stvaranjem dominantnog položaja njenih učesnika, samim tim ova koncentracija neće dovesti do negativnih efekata na ostale stvarne i potencijalne konkurente.

S tim u vezi, Konkurencijsko vijeće je utvrdilo da predmetna koncentracija ne sprječava, ne ograničava niti narušava tržišnu konkurenciju na relevantnom tržištu proizvodnje, distribucije i veleprodaje gaziranih bezalkoholnih pića, pa je odlučilo kao u dispozitivu ovog Rješenja.

7. Administrativna taksa


Podnosilac Prijave na ovo Rješenje, u skladu sa članom 2. Tarifni broj 107. tačka d) podtačka 1. Odluke o visini administrativnih taksi u vezi s procesnim radnjama pred Konkurencijskim vijećem ("Službeni glasnik BiH", br. 30/06,18/11 i 75/18) je dužan platiti administrativnu taksu u ukupnom iznosu od 5.000,00 KM u korist Budžeta institucija Bosne i Hercegovine.

U skladu sa odredbom člana 3. stav. tačka b) Odluke o visini administrativnih taksi u vezi s procesnim radnjama pred Konkurencijskim vijećem, Podnosilac Prijave nakon izvršene uplate je dužan uplatnicu kao dokaz o izvršenoj uplati administrativne takse dostaviti Konkurencijskom vijeću, a prije dostavljanja Rješenja.

Ukoliko Podnosilac Prijave ne izvrši uplatu administrativne takse, Konkurencijsko vijeće će pokrenuti postupak prinudne naplate po proceduri koja je propisana članom 18. Zakona o administrativnim taksama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 16/02, 19/02, 43/04, 8/06, 76/06, 76/07 i 3/10).

Slijedom navedenog Konkurencijsko vijeće je odlučilo kao u tački 2. dispozitiva ovog Rješenja.

8. Pouka o pravnom lijeku


Ovo Rješenje je konačno i protiv istoga nije dozvoljena žalba.

Nezadovoljna strana može pokrenuti upravni spor pred Sudom Bosne i Hercegovine u roku od 30 dana od dana prijema, odnosno objave ovog Rješenja.

Broj UP-02-26-1-024-12/23
20. decembra 2023. godine
Sarajevo


Predsjednica
Adisa Begić, s. r.

Pretplatnici imaju dodatne pogodnosti. Ukoliko ste već pretplatnik, prijavite se! Ukoliko niste pretplatnik, registrirajte se!