Službeni glasnik BiH, broj 14/15




ODLUKU


O PRISTUPANJU IZRADI REGULACIONOG PLANA "RELJEVO"


Vrsta Plana


Član 1.


Pristupa se izradi Regulacionog plana "Reljevo" (u daljnjem tekstu: Plan).

Granice područja za koje se Plan radi


Član 2.


Granica obuhvata Plana polazi od tačke br. 1 koja se nalazi na međi između parcela k.č. 2947 i 2215/3, a ima koordinate y=6524691, x=4859761, zatim produžava na sjeverozapad idući preko parcela k.č. 2947, 2201, 2203/1 i dolazi u tačku br. 2 koja se nalazi na međi između parcela k.č. 2203/1 i 2253, a ima koordinate y=6524618, x=4859833, potom nastavlja na jug te zapad idući međama parcela k.č. 2253, 2252, 2259, 2262//1, 2262/2, 2266, 2265 (obuhvata ih) i dolazi do tačke br. 3 koja se nalazi na međi između parcela k.č. 2271/1 i 2264/2, a ima koordinate y=6524335, x=4859636, te presijeca parcelu k.č. 2264/2 i dolazi u tačku br. 4 sa koordinatama y=6524302, x=4859680, zatim nastavlja na zapad idući međama parcela k.č. 2264/3, 2274, 2276, 2283, 2284, 2290/3, 2290/4 (obuhvata ih) presijeca parcele 2292/1 i 2292/2, te nastavlja na zapad i sjever idući međama parcela k.č. 2293/5, 2293/4, 2293/3, 2293/2, 2291/2, 2291/1, 1586/1, 1587 (obuhvata ih), potom u pravoj liniji presijeca parcele k.č. 1587, 1595/5 i dolazi u tromeđu parcela k.č. 1595/5, 1602 i 1595/1, zatim produžava na sjever idući međama parcela k.č. 1602, 1604, 1605/2, 1614/2 (obuhvata ih) i dolazi u tačku br. 5 koja se nalazi na međi između parcela k.č. 1614/2 i 928/3, a ima koordinate y=6524444, x=4860093, presijeca parcelu k.č. 928/3 i nastavlja na sjever idući međama parcela k.č. 923/1, 923/2, 924 (obuhvata ih) i dolazi u tromeđu parcela k.č. 924, 928/2 i 928/1, zatim nastavlja u istom pravcu idući preko parcela k.č. 928/1, 911, 910, 908, te nastavlja međama parcela k.č. 903, 902, 2944, 1651, 1650 1655, 1653, 1647, 1635, 1634, 1631, 1630/2, 1629/2, 1630/1, 1637/2, 1637/3, 1637/1, 1639/2, 1641/5, 1640/2, 2945, 1670/2, 1671/1, 1672, 1676/5, 1676/1, 1678/8, 1678/7, 1678/1, 1677/1, 1677/3, 1677/5, 1928/4, 1927/3, 1927/2, 1927/1 (obuhvata ih), potom presijeca parcelu 1679/1 (koordinate prelomnih tačaka: br. 7 y=6525103, x=4860688; br. 8 y=6525039 x=4860688; br. 9 y=6525040, x=4860718) i nastavlja u istom pravcu idući međama parcela k.č. 1681/3, 2946, 1912/1, 1912/2, 1915/2, 1915/1, 1688/2, 1688/3, 1688/1, 1687, 1685, 1684, 890/5, (presijeca 890/1), 890/4, 890/3, 887/1, 887/2, 2951, 884/2, 883/9, 1692/1, 1694/2, 1693, 859, 167, 169, 168, 163/1, 160, 1695/17, 1695/16, 1695/15, 1695/14, 1695/13, 1695/12, 1696/1, 1699/1, 1699/2, 1698/4, 1698/2 (obuhvata ih) i dolazi u tačku br.10 koja ima koordinate y=6524774, x=4861054, potom nastavlja na sjeveroistok idući međama parcela k.č. 1708/1, 1709/2, 1709/4, 1712, 1736, 1735/1, 1735/2, 1733/1, 1733/2, 1732/1, 1724/1, 1719/4, 1719/6, 133/2, 1719/5,1720/1, 1721/2, 1721/1, 1722/1 (obuhvata ih) i dolazi u tromeđu parcela k.č. 132, 131 i 1722/1, zatim presijeca parcele k.č. 1722/1 i 1723 i nastavlja u istom pravcu idući međama parcela k.č. 126/2, 1751/3, 1751/7, 1751/4, 1751/5, 1751/2, 1753, 123/1, 123/2, 124/1, 100, 98 (obuhvata ih) i dolazi u tromeđu parcela k.č. 98, 97 i 95, presijeca parcelu k.č. 95 i dolazi u tačku br. 11, koja se nalazi na međi između parcela k.č. 95 i 102, a ima koordinate y=6525308, x=4861704, zatim produžava na sjever, te jug idući međama parcela k.č. 95, 105, 2936/2, 119/2, 2936/2, 1789, 1791/7, 1791/6, 1791/8, 1791/9 (obuhvata ih) i dolazi u tačku br. 12 koja se nalazi na parceli k.č. 1791/1, a ima koordinate y=6525625, x=4861131, potom presijeca parcelu k.č. 1791/1 dodirujući sjeveroistočni rub parcele k.č. 1791/12 i dolazi u tačku br.13 koja se nalazi na međi između parcela k.č. 1791/1 i 1792/1, a ima koordinate y=6525666, x=4851103, produžava na sjever idući međom parcele k.č. 1792/1 u dužini 24 m i dolazi u tačku br. 14 koja ima koordinate y=6525679, x=4861124, nastavlja na istok sijekući parcelu k.č. 1792/1, te međama parcela k.č. 1792/3, 1792/4, 1792/5, 1794/9, 1795/2 (obuhvata ih) i dolazi u tačku br. 15 koja se nalazi na međi između parcela k.č. 1795/1 i 1795/2, a ima koordinate y=652716 x=4860982, potom presijeca parcelu kč. 1795/2 i dolazi u tačku br.16 koja ima koordinate y=6525724, x=4860942, produžava na istok idući međom parcele k.č. 1798/1 (ne obuhvata je) i dolazi u tromeđu parcela k.č. 1799/1, 1798/1 i 1799/2, potom presijeca parcele k.č. 1798/1 i 1798/6 i dolazi u tromeđu parcela k.č. 1798/6, 1808/8 i 1808/21, te nastavlja u pravcu juga idući međama parcela k.č. 1808/21, 1808/20, 1808/16, 1808/24, 1808/1, 1808/15, 1808/14, 1808/13, 1808/11, 1816/7, 1816/2, 1816/6, 1816/3, 1816/4, 1816/5, 1817, 1820, 1827, 1830, 1832, 1835, 1836, 1837, 1840, 1839, 2947 (obuhvata ih) i dolazi u tromeđu parcela k.č. 1851, 2953 i 2947, potom nastavlja na jug sijekući u pravoj liniji parcele k.č. 2030, 2031, 2032/2, 2033/1, 2033/2, 2034, 2037 (koordinate prelomnih tačaka: br. 17 y=6525924, x=4860212; br. 18 y=6525827, x=4860132), te u istom pravcu nastavlja međama parcela k.č. 2037, 2036, 2947, 2057, 2058/2, 2059/3, 2064/3, 2065/4, 2069, 2070/3, 2076/2, 2076/4, 2078/3, 2079/5, 2080/5, 2082/3, 2074/1, 2085/1, 2088/1, 2093/1, 2089/1, 2105/2, 2103/2, 2106/2, 2109/3, 2113/1, 2117/2, 2118/2, 2119/4, 2119/7, 2120/3, 2120/2 2121, 2122/2, 2123/3, 2124/1, 2138/1, 2137/1, 2135/2, 2135/1, 2134, 2947, 2219/2, 2217/7, 2216/1, 2226/1, 2229/5, 2234/3, 2240, 2241, 2241/2, 2234/1, 2226/1, 2215/3 (obuhvata ih) i dolazi do tačke br. 1, odnosno do mjesta odakle je opis granice i počeo.

Sve gore navedene parcele se nalaze u K.O. Reljevo, Općina Novi Grad Sarajevo.

Granice parcela preuzete sa digitalnog katastra Općine Novi Grad Sarajevo.

Površina obuhvata Plana iznosi P=184 ha.

Vremenski period za koji se Plan donosi


Član 3.


Plan se donosi za period do donošenja novog plana.

Smjernice za izradu Plana


Član 4.


Plan se radi u cilju urbanog uređenja prostora kroz: preispitivanje stvarnog stanja na terenu, interesa stanovništva i lokalne zajednice, Općine i Grada, prostornih mogućnosti za novu izgradnju, integraciju zatečenog građevinskog fonda, opremanja područja adekvatnom društvenom, saobraćajnom i komunalnom infrastrukturom, uvažavajući postojeću parcelaciju i vlasničke odnose. Također, cilj izrade Plana je obezbijediti provedbenu plansku dokumentaciju prema odrednicama razvojno planskih dokumenata.

Usmjerenja za izradu Plana su:


- Poštovati opredjeljenja definisana Prostornim planom Kantona Sarajevo za period od 2003. do 2023. godine ("Službene novine Kantona Sarajevo", broj 26/06 i 4/11) i Urbanističkim planom grada Sarajeva za urbano područje Sarajeva (Stari Grad, Centar, Novo Sarajevo, Novi Grad, Ilidža i Vogošća) za period od 1986. do 2015. godine ("Službene novine Kantona Sarajeva", broj 5/99 - Prečišćen tekst i 4/02);

- Izvršiti geodetsko snimanje postojećeg stanja u obuhvatu Plana u vektorskom obliku u razmjeri 1:1000. Uz geodetske podloge potrebno je obezbijediti i podatke o posjedovnom stanju i ažurnom katastru komunalne infrastrukture;

- Izvršiti istražne radove u funkciji izrade Elaborata o inženjersko-geološkim i hidrološkim osobinama terena sa potrebnim brojem bušotina;

- Za dio zemljišta u obuhvatu Plana površine cca 26,3 ha, ne treba vršiti geodetsko snimanje terena, kao i istražne geološke radove, jer je prema razvojnoj planskoj dokumentaciji predmetno zemljište u namjeni "šumsko zemljište";

- Konceptom prostornog uređenja zadržati namjenu definisanu planom višeg reda kao "šumsko zemljište" i kao takvo ga tretirati;

- Izvršiti anketiranje i valorizaciju postojećeg građevinskog fonda;

- Potrebno je uvažavati postojeću parcelaciju i posjedovno- vlasničke odnose, kao i trase planiranih infrastrukturnih koridora;

- Kantonalni zavod za zaštitu kulturno-historijskog i prirodnog naslijeđa Sarajevo izvršit će evidentiranje i valorizaciju mogućih lokaliteta i pojedinačnih objekata/cjelina kulturno-historijskog i prirodnog značaja,

- Na osnovu analize postojećeg stanja i odrednica iz plana višeg reda, a u skladu sa prostorno-planskim uslovima, ispitati mogućnosti: zadržavanja građevina, nove izgradnje, dogradnje, nadogradnje ili zamjene postojećeg građevinskog fonda;

- Konceptom prostornog uređenja omogućiti razvoj područja kroz funkcionalno integrisanje postojećih i prema prostornim mogućnostima, u skladu sa potrebama lokalne zajednice, novih kapaciteta stambene izgradnje i društvene infrastrukture;

- Kapacitete društvene infrastrukture planirati prema broju stanovnika i potrebama lokalne zajednice i Grada;

- Preispitati potrebe za planiranjem predškolskog i školskog objekta kao i prostora za sport i rekreaciju;

- Postojeće kapacitete privrednih djelatnosti zadržati i usaglasiti ih sa prijedlogom i potrebama subjekata za njihov dalji razvoj;

- Idejna rješenja saobraćajne mreže i komunalne infrastruk- ture (komunalna hidrotehnika, elektroenergetika, toplifi- kacija-gasifikacija, kablovska TK mreža), planirati na osnovu koncepta prostornog uređenja datog Planom, a u skladu sa usmjerenjima datim kroz prostorno planske dokumente i usvojena provedbena planska dokumenta u kontaktnim zonama.

Zelenilo


- Prilikom definisanja prostorne organizacije cjelokupnog prostora, treba u potpunosti sačuvati postojeće vrijedne zelene površine, uz prijedlog unaprijeđenja njihove strukture (biološka i građevinska komponenta);

- Područje u obuhvatu Plana u namjeni "šume i šumsko zemljište" zadržati uz prijedlog mjera unapređenja i zaštite okoliša u skladu sa bonitetnom kategorijom;

- Zelene površine u obuhvatu planiranja treba koncipirati i urediti tako da predstavljaju jedinstvenu kompozicionu cjelinu međusobno, ali i sa širim prostorom, uz uvažavanje onih kategorija zelenila koje odgovaraju ovom ambijentu i načinu korištenja površina;

- U granicama parcela objekata stambenog, poslovnog i privrednog karaktera, zelene površine treba da čine najmanje 25-30% od ukupne površine parcele, te strukturom (sve tri vegetacione etaže) i odnosom biološke i građevinske komponente, zadovolje potrebe korisnika. Uređenje ovih površina vršiti na način očuvanja tradicije korištenjem autohtonih vrsta sve tri vegetacione etaže. Prilikom uređenja ovih prostora koristiti razne hortikulturne forme prvenstveno stablašica, u kombinaciji sa autohtonim sortama voćki u vidu većih ili manjih grupacija;

- Planirati prostore za pasivnu rekreaciju, uvođenjem elemenata urbanog mobilijara za opremu dječijih igrališta i mjesta za miran odmor, uz zastupljenost elemenata sve tri vegetacione etaže;

- Uz postojeće i planirane saobraćajnice formirati linijske sisteme od stablašica markantnih morfoloških karakteristika, koje odgovaraju datim stanišnim uslovima, a na površinama saobraćaja u mirovanju treba predvidjeti sadnju stablašica.

Saobraćaj


- U toku izrade Plana potrebno je zadržati koncept primarne saobraćajne mreže definisan važećim planovima višeg reda: Prostorni plan Kantona Sarajevo i Urbanistički plan grada Sarajeva za urbano područje Sarajevo;

- U toku izrade Plana potrebno je ostale saobraćajnice implementirati u skladu sa prostornim mogućnostima i postojećom izgrađenošću, kako u pogledu gabarita, tako i u pogledu položaja, te zaštitnog pojasa propisanog zakonskom regulativom;

- Mrežu internih saobraćajnica obuhvata Plana koncipirati na način što povoljnije dostupnosti svim planiranim sadržajima sa gabaritom ne manjim od 5,50 m za dvosmjerni motorni saobraćaj, odnosno 4,50 m za jednosmjerni saobraćaj, sa pješačkim stazama (po mogućnosti obostrano) širine minimalno 1.50 m;

- Mrežu saobraćajnica uskladiti sa važećim planovima kontaktnih zona;

- Ispitati mogućnost realizacije biciklističkih staza (zasebnih ili kombinovano sa pješačkim) duž primarnih naseljskih saobraćajnica ili odvojeno;

- Pješačke komunikacije planirati duž planiranih saobraćajnica ili odvojeno, u skladu sa distribucijom planiranih sadržaja;

- Ispoštovati propise o preglednosti na svim saobraćajni- cama u obuhvatu, a posebno u zonama raskršća;

- Na trasama linija javnog gradskog prevoza putnika predvidjeti niše za stajališta izvan kolovoza (u skladu sa prostornim mogućnostima i postojećom izgrađenošću);

- Predvidjeti prostore za mirujući saobraćaj u skladu sa važećim standardima i planiranim sadržajima.

Komunalna hidrotehnika


Snabdijevanje vodom


- Područje predmetnog Plana pripada zoni snabdijevanja postojećih rezervoara Donji Mihaljevići (k.d. 622 m.n.m. V=2000 m3) i rezervoara Reljevo (k.d.545m.n.m. V = 2000 m3) i planiranog rezervoara Krivoglavci (k.d. 600 m.n.m. V=100 m3). U obuhvat Plana voda se doprema iz rezervoara Reljevo sa VD�200 i VD�150 mm i sa VL�150 mm iz pravca Rajlovca preko rijeke Bosne. Osim ovih vodova obuhvat nije opremljen vodovodnom distribucionom mrežom;

- Osnovu za izradu idejnog rješenja treba da predstavlja urbanističko i saobraćajno rješenje uz uvažavanje ranije rađene dokumentacije i planova višeg reda iz faze komunalne hidrotehnike;

- Korektno snabdijevanje iz centralnog vodovodnog sistema se obavlja do kote 602 m.n.m., što predstavlja gornju granicu snabdijevanja iz postojećeg rezervoara Donji Mihaljevići (k.d. 622 m.n.m. V=2000 m3);

- Uvidom u plansku dokumentaciju evidentirano je da nije predviđeno proširivanje vodovodnog sistem, te se može konstatovati da dio obuhvata između kota 602 m.n.m. do 640 m.n.m. ne može snabdijeti iz gradske vodovodne mreže i da snabdijevanje vodom ovog dijela obuhvata se planira preko lokalnih izvora;

- Lokalnu vodovodnu mrežu je potrebno planirati u skladu sa urbanističko-saobraćajnim rješenjem u okviru Plana, a profile cjevovoda definisati tako da zadovolje potrebe za sanitarnom i protivpožarnom potrošnjom u skladu sa važećim propisima, konkretnim uslovima i zahtjevima nadležnih institucija;

- Dispoziciju distribucione mreže unutar lokaliteta planirati u skladu sa saobraćajno-urbanističkim rješenjem i važećim propisima, a na osnovu potreba planiranih stanovnika, i prema uslovima i zahtjevima KJKP "VIK".

Odvodnja otpadnih i oborinskih i voda


- Obuhvat Plana je neopremljen kanalizacionom mrežom;

- Osnovu za izradu idejnog projekta odvodnje otpadnih i oborinskih voda, koje će biti sastavni dio Plana, je urbanističko i saobraćajno rješenje, i u skladu sa tim rješenjima planirati mreže kanalizacionih sistema;

- U sklopu kontaktnog plana RP "Dobroševići" planirana je izgradnja kolektora otpadnih voda �600 mm, kojem gravitiraju otpadne vode većeg dijela predmetnog obuhvata. Položaj ovog kanala sa pumpnom stanicom treba odrediti u sklopu ovog Plana, u skladu sa izgrađenom dionicom autoputa i planiranom regulacijom rijeke Bosne;

- Po važećem Urbanističkom planu - "Koncepcija sistema odvodnje" - planirano je polaganje fekalnog kanala profila �300 mm obalom rijeke Bosne, kojim bi se prihvatile fekalne vode nizvodno od naprijed spomenutog kanala �600 mm;

- Separatnu kanalizacionu mrežu unutar obuhvata Plana planirati u skladu sa urbanističko - saobraćajnim rješenjem, prema važećim propisima, te prema konkretnim uslovima i zahtjevima KJKP "VIK".

Regulacija vodotoka


- Granicom predmetnog Plana teče rijeka Bosna koja je recipijent oborinskih voda. Rijeka na ovom potezu nije regulisana, ali je za potrebe izrade ranije urađene planske dokumentacije Institut za hidrotehniku Građevinskog fakulteta u Sarajevu uradio Glavni projekat "Uređenja rijeke Bosne od mosta na magistralnom putu M17 do Plandišta" (septembar 2009. g.).

Energetika


Toplifikacija - gasifikacija


- Prostor obuhvaćen Planom nije u zonama centralne toplifikacije, niti u zonama distributivne gasne mreže, pa je toplifikacija postojećih objekata u području zone obuhvata koncipirana tako da se putem individualnih sistema podmiruju potrebe za grijanjem. Individualni izvori toplote sa čvrstim gorivom kao primamim energentom, obezbjeđuju toplotnu energiju za postojeće individualne stambene objekte u kontaktnim zonama i samom predmetnom obuhvatu. Priprema TSV i energetske potrebe za kuhanjem, ostvaruju se također individualnim sistemima.

- Centralnim dijelom predmetnog obuhvata prolazi magistralni gasovod 40(50)(bar) - GČ 400. Kod koncepta prostornog uređenja neophodno je poštovati zaštitni pojas magistralnog gasovoda DN 400/50 u odnosu na građevinske objekte koji iznosi po 20 (m) sa obje strane gasovoda, kao i širinu štićenog pojasa od 5 (m) sa obje strane magistralnog gasovoda, što znači da se isključuju bilo kakvi građevinski radovi, sađenje drveća sa dubokim korjenjem, skladištenje materijala i sl. Za bilo kakve dalje aktivnosti na izradi investiciono tehničke dokumentacije, na predmetnom lokalitetu, neophodna je saradnja sa stručnim službama BH Gasa;

- Termoenergetske potrebe u obuhvatu Plana će biti zadovoljene, u skladu sa konceptom energetske opskrbe datom u Urbanističkom planu;

- S obzirom na urbanističke karakteristike predmetne prostorne cjeline i energetsku gustinu, zagrijavanje objekata i priprema tople sanitarne vode, će se obezbijediti individualnim sistemima;

- U kontaktnoj zoni šireg područja oko predmetnog obuhvata planiran je gasovod srednjeg pritiska 3(4) (bar) GPL 225 kao i gasovod niskog pritiska 0,1(0,2) (bar) GPL 225, koji svojim dimenzijama i transportnim mogućnostima ne limitiraju dalji razvoj i proširenje gasifikacije. Za sniženje pritiska gasa na nivo prihvatljiv za potrošače, planirana je gradnja redukcione stanice RRS 31 - xx, te niskotlačne gasne distributivne mreže do potrošača. Ovaj koncept gasifikacije je preuzet iz stručnog mišljenja br. 3282/14 - Općina Novi Grad od 09.06.2014. god. U prvoj varijanti je koncipiran razvod distribitivne gasne mreže srednjeg pritiska 3(4) (bar), ali se od toga u međuvremenu odustalo, zbog problema sa održavanjem, tako da je identičnim trasama predviđena niskotlačna gasna distributivna mreža 0,1 (0,2) (bar). Ukoliko toplotni konzum dostigne odgovarajuću energetsku gustinu, kako u predmetnom obuhvatu, tako i u kontaktnim zonama, korištenje zemnog gasa treba da bude intencija u procesu gasifikacije. O ovome će se moći izjasniti distributer zemnog gasa u kasnijim fazama izrade investiciono tehničke dokumentacije, kada budu poznati svi relevantni parametri potrebni za donošenje odluke;

- Opisani koncept energetskog snabdijevanja toplotnom energijom predstavlja tehnički, ekonomski i ekološki optimalno rješenje, u skladu je sa dugoročnim opredjeljenjem razvoja energetike grada i potpuno je usklađen sa planovima višeg reda;

- Korištenje električne energije, treba svesti samo kao nezamjenjivu.

Kablovska TK mreža


- Novim idejnim rješenjem telekomunikacione infrastruk- ture potrebno je sagledati postojeće stanje tk. infrastrukture i prema novoj situaciji (trenutnom i planiranom broju stambenih jedinica), projektovati telekomunikacionu infrastrukturu, prije svega u obliku trasa kablovske kanalizacije. U idejnom rješenju je potrebno konstatovati kolizije između planiranih objekata i saobraćajnica sa postojećom tk. infrastrukturom;

- Tk. kablovsku infrastrukturu je potrebno planirati i izvoditi podzemno i izvan kolovoza (u pločnicima i zelenim površinama).

Elektroenergetika


- Područje u obuhvatu Plana je u velikoj mjeri pokriveno elektroenergetskim sistemom za kontinuiranu dobavu električne energije;

- Primamo napajanje područja je iz TS 110/10(20) kV, Sarajevo 1, 2 x 31,5 MVA, a rezervno iz nove TS 110/10(20) kV, Sarajevo 10, 2 x 40MVA;

- Napajanje objekata električnom energijom u obuhvatu treba da bude na 10(20) kV naponu distributivne mreže. Mjesto priključka na mrežu je distributivna trafostanica tipske jedinične snage transformatora, projektovana prema Tehničkim preporukama Elektrodistribucije Sarajevo. Mrežu planirati isključivo kablovsku, sa mogućnošću dvostranog napajanja, iz glavnog i rezervnog izvora napajanja višeg reda. Također, planirati mogućnost povezivanja 10(20) kV kablovske mreže planiranog obuhvata sa susjednim obuhvatom. Distributivne trafostanice planirati u težištu potrošača, a broj određivati prema specifičnom opterećenju transformatorske jedinice. Uz planirane visokonaponske 10(20) kV kablove položiti PHD cijev za optički OPGW kabl za daljinsku komandu. U kablovske vodne ćelije ugraditi indikatore kvara;

- Razvod električne energije na niskom naponu planirati tako da će niskonaponska mreža najvećim djelom biti izvedena kao kablovska, a manjim djelom kao nadzemna. Niskonaponska mreža će se iz planiranih transfor- matorskih stanica TS 10(20)/0.4 kV izvodi kao zatvorena preko KRO i KPOV-S ormara (uvezana sa sopstvenom i drugim susjednim transformatorskim stanicama), a radi kao radijalna. Postoji mogućnost rezervnog napajanja preko KRO i KPOV-S ormara i poveznih niskonaponskih kablova. Obzirom da svi kablovi uglavnom imaju rezervu u kapacitetu to ujedno služe za glavno napajanje i za rezervno napajanje susjednih kablova. Svi KRO razvodni ormari (KRO-8, KRO-6, KRO-4, KPOV-S2 i KPOV-S 1) su predviđeni za ugradnju na fasade objekata ili slobodnostojeći. Predmetni distributivni ormari se montiraju na odgovarajuće temelje. Distributivni ormari ujedno su i priključne tačke za spajanje potrošača na elektroenergetski sistem;

- Rasvjeta saobraćajnica treba biti planirana prema njihovoj kategorizaciji, u sklopu postojeće javne rasvjete, sa nivoom osvjetljenja prema preporukama svjetlotehničke karte. Visine stubova javne rasvjete i tip svjetiljki usaglašavati sa postojećim ili usvojenim tipom. Mjerenje potrošnje električne energije i automatsko uključenje predvidjeti u distributivnoj trafostanici iz koje se napaja određena grupa svjetiljki. Koristiti ormare javne rasvjete sa redukcijom snage.

Obnovljivi izvori energije


- U skladu s planom višeg reda potrebno je planirati izgrad- nju obnovljivih izvora energije. Građevine koje služe isko- rištavanju obnovljivih izvora energije smiju se smještati unutar građevnog područja, pod uvjetom da ne ugrožavaju okoliš, a koji su u funkciji napajanja potrošača u obuhvatu Plana. Radi povećanja sigurnosti i konkurentnosti opskrbe električnom energijom gore navedenog područja potrebno je planirati elastični elektroenergetski sistem s raznolikim izvorima i pravcima distribucije električne energije uz poboljšanje elektroenergetske efikasnosti.

Rokovi za pripremu i izradu Plana


Član 5.


Rokovi za pripremu i izradu Plana:

- Nacrt Odluke o pristupanju izradi Plana: januar 2015. godine,

- Prijedlog Odluke o pristupanju izradi Plana: mart 2015. godine,

- Podloge za izradu Plana: oktobar 2015. godine,

- Osnovna koncepcija Plana: februar 2016. godine,

- Prednacrt Plana: mart 2016. godine,

- Nacrt Plana: april 2016. godine,

- Javni uvid i javna rasprava o Nacrtu Plana: juni 2016. godine,

- Prijedlog Plana: novembar 2016. godine,

- Usvajanje Plana: decembar 2016. godine.

Način osiguranja sredstava za izradu Plana


Član 6.


Okvirna sredstva u iznosu od 145.000,00 KM obezbijedit će Općina Novi Grad Sarajevo u Budžetu za 2015. i 2016. godinu i to: u 2015. godini iznos od 123.000,00 KM, a u 2016. godini iznos od 22.000,00 KM.

Nosilac pripreme Plana i Nosilac izrade Plana


Član 7.


Nosilac pripreme Plana je Gradonačelnik Grada Sarajeva.

Nosilac izrade Plana je Zavod za planiranje razvoja Kantona Sarajevo.

Javna rasprava i donošenje Plana


Član 8.


Nosilac izrade Plana će izraditi Osnovnu koncepciju Plana na osnovu utvrđenih smjernica i ponuditi je Nosiocu pripreme na razmatranje i usaglašavanje u kontaktu sa javnošću.

Ukoliko Nosilac pripreme usvoji Osnovnu koncepciju Plana, Nosilac izrade Plana izradit će Prednacrt Plana i dostaviti ga Nosiocu pripreme radi utvrđivanja Nacrta Plana.

Nosilac pripreme utvrdit će Nacrt Plana i podnijeti ga Gradskom vijeću Grada Sarajeva na razmatranje i stavljanje na javni uvid i raspravu u trajanju od 30 dana.

Član 9.


Na osnovu rezultata Javne rasprave i stava o Nacrtu Plana, Nosilac pripreme Plana, utvrditi će Prijedlog Plana i podnijeti ga Gradskom vijeću Grada Sarajeva na donošenje.

Sastavni dio Prijedloga Plana je "Elaborat orijentacionih troškova uređenja građevinskog zemljišta", koji će uraditi Zavod za izgradnju Kantona Sarajevo.

Ostale odredbe


Član 10.


Subjekti planiranja su: Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okoliša Kantona Sarajevo, Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo, Ministarstvo privrede Kantona Sarajevo, Kantonalni zavod za zaštitu kulturno-historijskog i prirodnog naslijeđa Sarajevo, Grad Sarajevo, Općina Novi Grad Sarajevo, Zavod za izgradnju Kantona Sarajevo, komunalna i javna komunalna preduzeća, vjerske zajednice, vlasnici i korisnici zemljišta, potencijalni investitori i drugi zainteresovani subjekti koji iskažu svoj interes.

Član 11.


Utvrđuje se režim zabrane građenja do donošenja Plana.

Režim zabrane građenja ne odnosi se na investitore koji su stekli pravo gradnje na ovom lokalitetu na osnovu donesenih rješenja u upravnom postupku (rješenja o dodjeli građevinskog zemljišta u svrhu izgradnje, važeće urbanističke saglasnosti ili odobrenja za građenje) koji mogu nastaviti započetu proceduru, kao i na aktivnosti utvrđene članom 7. Zakona o prostornom uređenju Kantona Sarajevo (rekonstrukcija, dogradnja, sanacija, nadziđivanje i drugi zahvati) i Odlukom o legalizaciji građevina izgrađenih bez odobrenja za građenje i građevina privremenog karaktera, što podrazumijeva pribavljanje stručnog mišljenja Zavoda za planiranje razvoja Kantona Sarajevo.

Režim zabrane građenja ne odnosi se na zemljište označeno kao k.č. 1926/4, 1928/1, 1928/2, 1928/8, 1928/9, 1928/10, 1928/11, 1929/1, 1929/7, 1933/2 i 1929/6 KO. Reljevo, prema novom premjeru, u vlasništvu investitora "My Bosnia Green Land" d.o.o. Ilidža, u svrhu izgradnje stambenog naselja rezidencijalnog tipa, za što će Zavod za planiranje razvoja Kantona Sarajevo izdati stručno mišljenje. Stručno mišljenje će se izdati na osnovu projektne dokumentacije na nivou urbanističkog projekta sa svim fazama i saglasnostima javnih komunalnih preduzeća, Elaborata o inženjersko-geološkim i geotehničkim karakteristikama tla za obuhvat urbanističkog projekta i Projekta osiguranja građevinske jame za svaki objekat pojedinačno.

Režim zabrane građenja ne odnosi se na zemljište označeno kao k.č. 2216/1, 2215/1, 2215/4, 2215/5, 2215/6, 2215/7, 2226/1, 2231, 2230, 2229/5, 2232, 2233, 2234/1, i 2234/3 K.O. Reljevo, prema novom premjeru, u vlasništvu investitora "Kopex- Sarajlić" d.o.o. Srebrenik, u svrhu izgradnje benzinske pumpe sa pratećim sadržajima i poslovnim objektom, za što će Zavod za planiranje razvoja Kantona Sarajevo izdati stručno mišljenje. Stručno mišljenje će se izdati na osnovu projektne dokumentacije na nivou urbanističkog projekta sa svim fazama i saglasnostima javnih komunalnih preduzeća, Elaborata o inženjersko-geološ- kim i geotehničkim karakteristikama tla za obuhvat urbanističkog projekta, Projekta osiguranja građevinske jame za svaki objekat pojedinačno, prethodne saglasnosti odnosno odobrenja od nadležnog upravitelja cesta - Javno preduzeće Autoceste Federacije BiH d.o.o. Mostar i rješenja o prethodnoj vodnoj saglasnosti "Agencije za vodno područje rijeke Save".

Zabrana građenja iz stava 1. ovog člana ne odnosi se na izgradnju objekata komunalne infrastrukture, za koje će na osnovu prijedloga Načelnika Općine Novi Grad Sarajevo, Zavod za planiranje razvoja Kantona Sarajevo dati stručno mišljenje.

Stručna mišljenja Zavoda moraju biti u skladu sa smjernicama iz člana 4. ove Odluke.

Član 12.


Sastavni dio ove Odluke je grafički prilog sa ucrtanom granicom područja planiranja.

Član 13.


Ova Odluka stupa na snagu narednog dana od dana objavljivanja u "Službenim novinama Kantona Sarajevo".

Broj 01-02-655/15
25. marta 2015. godine


Predsjedavajući
Gradskog vijeća
Suljo Agić, s. r.










Pretplatnici imaju dodatne pogodnosti. Ukoliko ste već pretplatnik, prijavite se! Ukoliko niste pretplatnik, registrirajte se!