Službeni glasnik BiH, broj 51/18

Na osnovu člana 17. Zakona o Vijeću ministara Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH" br. 30/03, 42/03, 81/06, 76/07, 81/07, 94/07 i 24/08), Vijeće ministara Bosne i Hercegovine, na 145. sjednici, održanoj 5.6.2018. godine, donijelo je


ODLUKU


O IZMJENAMA I DOPUNI ODLUKE O RAZVRSTAVANJU RADNIH MJESTA I KRITERIJIMA ZA OPIS POSLOVA RADNIH MJESTA U INSTITUCIJAMA BOSNE I HERCEGOVINE


Član 1.


U Odluci o razvrstavanju radnih mjesta i kriterijima za opis poslova radnih mjesta u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 30/13 i 67/15), u članu 7. stav (1), iza riječi: "materijalnih sredstava institucije kojom rukovodi" dodaje se interpunkcijski znak: ", " i riječi:

"odgovoran je, u skladu sa Zakonom o finansiranju institucija Bosne i Hercegovine, za uspostavu i razvoj sistema fmansijskog upravljanja i kontrole u instituciji."

Član 2.


Iza člana 13. dodaje se novi član 13a. koji glasi:

"Član 13 a.

(Obaveze sekretara institucije i rukovodioca organizacionih jedinica za uspostavljanje i razvoj sistema upravljanja i internih kontrola)

(1) Sekretari institucija, rukovodioci osnovnih organizacionih jedinica, samostalnih unutrašnjih organizacionih jedinica, te rukovodioci unutrašnjih organizacionih jedinica u saradnji s rukovodiocima osnovnih organizacionih jedinica, su obavezni uspostavljati i razvijati sistem upravljanja i internih kontrola u skladu s dodijeljenim ovlaštenjima i odgovornostima iz nadležnosti organizacione jedinice.

(2) Obaveze sekretara institucija i rukovodioca organizacionih jedinica iz oblasti upravljanja i internih kontrola odnose se na sljedeće:

a) učestvovanje u utvrđivanju i realizaciji ciljeva i pokazatelja učinka iz njihove nadležnosti;

b) nadzor nad provođenjem programa, projekata i aktivnosti za koje su nadležni;

c) utvrđivanje rizika i upravljanje rizicima iz njihove nadležnosti;

d) popis i mapiranje poslovnih procesa iz njihove nadležnosti;

e) učestvovanje u donošenju novih i ažuriranju postojećih internih procedura iz njihove nadležnosti;

f) osiguranje da dokumentacija omogućava praćenje svake finansijske ili nefinansijske transakcije ili događaja od početka, tokom i do završetka, s ciljem omogućavanja rekonstrukcije svake pojedinačne aktivnosti i njenog odobravanja;

g) unapređivanje načina obavljanja poslovanja u smislu ekonomičnosti, efikasnosti i efektivnosti, i

h) stalno praćenje svih elemenata kontrole kako bi se poduzele aktivnosti protiv neefektivnih i neefikasnih sistema internih kontrola."

Član 3.


U članu 26. u stavu (1) riječi: "godinu dana" zamjenjuju se riječima: "četiri godine".

Član 4.


Ova odluka stupa na snagu osmog dana od objavljivanja u "Službenom glasniku BiH".

VM broj 104/18
5. juna 2018. godine
Sarajevo


Predsjedavajući
Vijeća ministara BiH
Dr. Denis Zvizdić, s. r.

Pretplatnici imaju dodatne pogodnosti. Ukoliko ste već pretplatnik, prijavite se! Ukoliko niste pretplatnik, registrirajte se!