Službeni glasnik BiH, broj 78/15
Ovaj akt nije unešen na bosanskom jeziku.
Na osnovu člana 61. Zakona o upravi ("Službeni glasnik BiH", broj 32/02 i 102/09) i člana 7a. Zakona o prebivalištu i boravištu državljana Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 32/01, 56/08 i 58/15), direktor Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka Bosne i Hercegovine donosi
UPUTSTVO
O NAČINU PODNOŠENJA ZAHTJEVA ZA PRIJAVU ODNOSNO ODJAVU PREBIVALIŠTA ILI BORAVIŠTA I ADRESE STANOVANJA ELEKTRONSKIM PUTEM
Član 1.
(Predmet)
Ovim uputstvom propisuje se način podnošenja zahtjeva za prijavu odnosno odjavu prebivališta ili boravišta i adrese stanovanja elektronskim putem kod nadležnih organa iz člana 5. stav 1) Zakona o prebivalištu i boravištu državljana Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 32/01, 56/08 i 58/15, u daljnjem tekstu: "Zakon") sa sigurnim elektronskim potpisom ovjerenim kvalificiranom potvrdom.
Član 2.
(Dužnost podnosioca zahtjeva)
Podnosilac zahtjeva za prijavu odnosno odjavu prebivališta ili boravišta i adrese stanovanja elektronskim putem dužan je prilikom podnošenja zahtjeva dati tačne i istinite podatke propisane Zakonom.
Član 3.
(Podnošenje zahtjeva)
(1) Zahtjev za prijavu odnosno odjavu prebivališta ili boravišta i adrese stanovanja elektronskim putem sa sigurnim elektronskim potpisom ovjerenim kvalificiranom potvrdom podnosi se korištenjem lične karte sa kvalificiranom potvrdom za digitalno predstavljanje. Podnosilac zahtjeva se predstavlja unošenjem identifikacionog broja koji se koristi za digitalno predstavljanje.
(2) Zahtjev iz stava (1) ovog člana podnosi se u elektronskoj formi putem službene web-stranice nadležnih organa.
(3) Zahtjev za prijavu prebivališta ili adrese stanovanja podnesen elektronskim putem sadrži i osnovne podatke o dokazima stranke da ima valjan pravni osnov za prebivalište na adresi na kojoj se prijavljuje, a koji se dostavljaju u skladu sa članom 8. Zakona.
Član 4.
(Način podnošenja zahtjeva)
(1) Zahtjev za prijavu prebivališta ili boravišta ili adrese stanovanja elektronskim putem podnosi se putem web-stranice nadležnog organa kod kojeg se vrši prijava prebivališta ili boravišta ili adrese stanovanja i ovjerava se elektronskim certifikatom lične karte koji služi za digitalno predstavljanje.
(2) Odjavu prebivališta elektronskim putem, u skladu sa članom 8b. i 9. stav (1) Zakona, državljanin podnosi putem web-stranice nadležnog organa prema mjestu prebivališta.
Član 5.
(Postupanje po zahtjevu)
(1) Nakon elektronskog podnošenja zahtjeva i dobijene potvrde od nadležnog ovjerioca - Agencije za identifikacione dokumente, evidenciju i razmjenu podataka BiH - da je zahtjev podnesen korištenjem lične karte sa kvalificiranom potvrdom koja služi za digitalno predstavljanje, nadležni organ isti obrađuje i pristupa podacima iz evidencije o prebivalištu i boravištu državljana Bosne i Hercegovine te provodi procedure u skladu sa Zakonom.
(2) Kopija zahtjeva iz člana 3. stavа (1) ovog uputstva će biti dostupna elektronski podnosiocu zahtjeva putem službene web-stranice nadležnog organa korištenjem kvalificirane potvrde za digitalno predstavljanje na ličnoj karti podnosioca zahtjeva.
(3) Kopija zahtjeva iz stava (2) ovog člana može se izdati od strane nadležnog organa u skladu sa članom 8b. stav (3) Zakona i kao pisani dokument, ako to podnosilac zahtjeva navede u zahtjevu.
(4) Podaci o prijavljenom prebivalištu se na zahtjev ovjeren kvalificiranom potvrdom za digitalno predstavljanje sa lične karte dostavljen putem službene web-stranice nadležnog organa mogu proslijediti elektronskim putem trećim licima.
Član 6.
(Prelazne odredbe)
(1) Ovo uputstvo će se primjenjivati kad se steknu tehnički uslovi.
(2) Agencija će službenim putem obavijestiti nadležne organe o ispunjenosti tehničkih uslova iz stava (1) ovog člana.
Član 7.
(Stupanje na snagu)
Ovo uputstvo stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku BiH".