Službeni glasnik BiH, broj 74/23

Na osnovu člana 26. Zakona o polaganju pravosudnog ispita ("Službeni glasnik BiH", br. 33/04, 56/08 i 62/11), ministar pravde Bosne i Hercegovine donosi


PRAVILNIK


O POLAGANJU PRAVOSUDNOG ISPITA NA NIVOU BOSNE I HERCEGOVINE


Član 1.


Ovim se pravilnikom uređuju postupak prijavljivanja i polaganja pravosudnog ispita na nivou Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: ispit), rad Komisije za polaganje ispita (u daljem tekstu: Komisija), postupak odgađanja ispita, kodeks ponašanja (oblačenja kandidata na ispitu), oblik i sadržaj uvjerenja o položenom ispitu i način vođenja evidencije lica koja su položila pravosudni ispit na nivou Bosne i Hercegovine.

Član 2.


Kandidat koji želi polagati ispit podnosi Ministarstvu pravde Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Ministarstvo) zahtjev u smislu odredbe člana 9. Zakona o polaganju pravosudnog ispita u Bosni i Hercegovini.

Član 3.


Po prijemu zahtjeva utvrđuje se da li ispunjava kandidat uslove za polaganje ispita, o čemu Ministarstvo donosi rješenje.

Član 4.


(1) Rješenje kojim se utvrđuje da li ispunjava kandidat uslove za polaganje pravosudnog ispita dostavlja se kandidatu.

(2) Po prijemu obavještenja o određivanju pismenog i usmenog termina polaganja pravosudnog ispita kandidat je dužan izvršiti uplatu utvrđenog iznosa i o tome dostaviti dokaz Ministarstvu.

Član 5.


(1) Ispit se polaže u sjedištu Ministarstva i u prostorijama koje odredi Komisija.

(2) Izuzetno od odredbe stava (1) ovog člana, u određenim slučajevima polaganje ispita može se organizovati i van sjedišta Ministarstva, o čemu, na prijedlog predsjednika Komisije, odlučuje ministar pravde (u daljem tekstu: ministar).

Član 6.


(1) Ispit počinje polaganjem pismenog dijela ispita.

(2) Pismeni dio ispita sastoji se, po pravilu, od izrade prvostepenih presuda iz kivičnopravne i građanskopravne oblasti, uključujući i porodično pravo.

(3) Kandidatu se za vrijeme izrade presude iz stava (2) ovog člana stavlja na raspolaganje cijeli spis, osim presude, žalbe na presudu i drugostepene odluke.

(4) Pismeni dio ispita može se sastojati i od izrade žalbe ili vanrednog pravnog lijeka na osnovu sudskog spisa.

Član 7.


(1) Pismeni dio ispita polaže se u dva uzastopna radna dana, i to: u pravilu, prvog dana izradom zadatka iz krivičnopravne, a drugog dana izradom zadatka iz građanskopravne oblasti.

(2) Kandidat ima pravo na šest sati za izradu pismenog zadatka.

(3) Sekretar Komisije, u pravilu, obavještava kandidata mjesec dana prije zakazanog termina o datumu, vremenu i prostoriji za pristupanje izradi pismenog rada kao i usmenog dijela ispita.

(4) Do dolaska na pismeni dio ispita kandidatu se ne saopštava sastav ispitne Komisije. Zabranjeno je bilo kome dostavljati i javno publicirati podatke o sastavu Komisije za pojedine ispitne termine.

Član 8.


(1) Prije početka pismenog dijela ispita, sekretar Komisije na ispitu utvrđuje identitet kandidata koji je pristupio ispitu, a zatim kandidatu uručuje pismeni zadatak i upoznaje ga s propisima o obavljanju pismenog dijela ispita.

(2) Pismenom dijelu ispita prisustvuje sekretar ili zapisničar Komisije koji nadzire rad kandidata.

(3) Tokom pismenog dijela ispita kandidata mogu obilaziti ili prisustvovati predsjednik, odnosno članovi Komisije.

(4) Za vrijeme pismenog dijela ispita kandidatu nije dopušteno kontaktiranje s drugim licima, korištenje fiksnog ili mobilnog telefona ili internet veze niti napuštanje prostorije u kojoj se ispit obavlja, osim u opravdanim slučajevima, o čemu se upoznaje sekretara ili zapisničara Komisije.

Član 9.


(1) Pri izradi pismenog zadatka kandidat se može služiti samo zakonskim tekstovima koje mu u slučaju potrebe osigurava sekretar ili zapisničar Komisije.

(2) Pismeni rad se piše u elektronskoj verziji, a ručno samo onda kada iz tehničkih razloga nije moguće elektronskim putem. Ako se piše u elektronskoj verziji, jedan primjerak se štampa i ostavlja u sudski spis, a jedan za kandidata. Ukoliko kandidat ručno piše rad, onda sekretar Komisije može omogućiti fotokopiranje u jednom primjerku rada za kandidata, dok original ostaje u spisu.

Član 10.


(1) Ako kandidat u vremenu iz člana 7. ovog pravilnika ne dovrši pismeni zadatak iz jedne oblasti, predaje ga nedovršena, a ova se činjenica upisuje u zapisnik o radu Komisije i smatra se da kandidat iz te oblasti nije položio pismeni dio ispita i ne može iz te oblasti polagati usmeni dio ispita, o čemu sekretar ili zapisničar Komisije sastavlja službenu zabilješku.

(2) Ako kandidat nije u vremenu iz člana 7. ovog pravilnika uradio pismeni ispit ni iz krivičnopravne niti iz građanskopravne oblasti, o tome se sačinjava službena zabilješka, te kandidat ne može pristupiti usmenom dijelu ispita ni iz jednog predmeta.

(3) Službena zabilješka je sastavni dio zapisnika Komisije.

(4) U slučaju iz stava 2. ovog člana, smatra se da kandidat nije položio pravosudni ispit.

(5) Ako kandidat započne ispit tako da pristupi pismenom dijelu ispita, a ne pristupi na usmeni dio ispita bez opravdanog razloga, bez obzira na uspješno urađeni pismeni dio, smatra se da nije položio ispit.

(6) U slučajevima iz stavova (4) i (5) ovog člana ispitna Komisija određena za ovog kandidata ne mora sa sastajati, nego će sekretar Komisije osigurati potpisivanje zapisnika.

Član 11.


(1) Član Komisije koji ispituje predmet iz kojeg se polaže pismeni dio ispita pregledat će izrađeni zadatak kandidata i prije početka usmenog dijela ispita obavijestit će predsjednika ispitne Komisije, kao i ostale članove Komisije o uspjehu koji je kandidat po njegovom mišljenju pokazao na pismenom dijelu ispita.

(2) Odluku o ocjeni uspjeha kandidata na pismenom dijelu ispita donosi Komisija većinom glasova.

(3) Ukoliko pismeni rad ima nekih nedostataka, koji prema odluci Komisije nisu eliminatorski, u zapisnik s pismenog dijela ispita se upisuje "položio uz primjedbe".

(4) Ako kandidat pismenim radom nije zadovoljio ni iz jedne oblasti iz koje se piše pismeni rad, ne može pristupiti usmenom dijelu ispita, što se konstatuje u zapisniku Komisije, kao i to da nije položio.

(5) U slučaju kada je kandidat zadovoljio radom iz jedne oblasti, onda može pristupiti usmenom dijelu ispita iz te oblasti i iz oblasti za koje se ne piše pismeni dio ispita.

(6) U slučaju kada pismeni rad nije zadovoljavajući, ispitivač na tom predmetu dužan je kandidatu objasniti zašto nije rad zadovoljio.

Član 12.


(1) Predmeti koji služe za izradu pismenog dijela ispita, u pravilu, mijenjaju se najmanje jednom godišnje, tako da se postojeći predmeti vraćaju sudu iz kojeg su uzeti, a uzimaju se novi, po mogućnosti iz drugog suda.

(2) Od sudova s područja Federacije Bosne i Hercegovine uzimaju se, u pravilu, dvije trećine predmeta, a jedna trećina od sudova s područja Republike Srpske.

(3) Predsjednik Komisije određuje po jednog ispitivača iz krivičnopravne i građanskopravne oblasti da zajedno sa sekretarom Komisije organizuju izbor novih predmeta za pismeni dio ispita. Prilikom odabira predmeta vodi se računa o različitim oblastima uključujući i porodično pravo iz građanskopravne oblasti.

(4) O postupku zamjene predmeta sekretar Komisije izvještava predsjednika Komisije.

(5) Kod davanja spisa za pismeni rad sekretar ili zapisničar Komisije vodi računa da se kandidatu daje spis suda s područja onog entiteta iz kojeg dolazi kandidat.

Član 13.


(1) Po završenom pismenom dijelu ispita, polaže se usmeni dio ispita.

(2) Usmeni dio ispita polaže se, po pravilu, narednog radnog dana po završetku pismenog dijela ispita.

(3) Usmeni dio ispita zakazuje se u naredne dane: ponedjeljak, utorak, srijeda i četvrtak. Za vrijeme državnih praznika i vjerskih blagdana ne zakazuju se i ne održavaju ni pismeni niti usmeni ispiti.

(4) U slučaju većeg broja kandidata koji duže vremena čekaju na ispitne termine (preko šest mjeseci), Komisija može uz odobrenje ministra zakazati ispite i u druge dane uključujući i vikende (petak, subota i nedjelja) u sjedištu ili van sjedišta Ministarstva.

(5) Usmeni dio ispita, u pravilu, počinje u 16 sati. Kada se ispit održava van sjedišta Ministarstva ili u sjedištu u dane vikenda, raspored pismenog rada, kao i početak usmenog dijela ispita određuje predsjednik Komisije.

(6) Na predmetima koji imaju pismeni rad, usmeni dio ispita počinje tako da prvo kandidat objasni šta je imao za zadaću i zašto je donio takvu odluku, a onda mu ispitivač ukaže na eventualne propuste koji nisu eliminatomi, ali koje treba u budućem radu otkloniti.

(7) Usmenom dijelu ispita mogu prisustvovati zainteresovani slušaoci.

Član 14.


(1) Shodno članu 6. stavu 3. Zakona predsjednik Komisije ili njegovi zamjenici određuju sastav ispitne Komisije, vrijeme i mjesto održavanja usmenog dijela ispita, u pravilu, za jedan mjesec, a ne dulje od dva.

(2) Predsjednik Komisije uz saglasnost zamjenika, može ovlastiti sekretara Komisije da vrši sastavljanje ispitne Komisije.

(3) U jednom danu u istom terminu može raditi više od jedne ispitne Komisije, pod uslovom da se svaka ispitna Komisija, shodno Zakonu, sastoji od pet članova.

(4) Iznimno, radi smanjenja čekanja na ispitni termin, a kada ne mogu da se popune dvije ispitne Komisije u jednom danu, najviše jedan ispitivač može biti u dvije Komisije, tako da, kada ispita svoj predmet u jednoj, odlazi u drugu Komisiju radi ispitivanja drugog kandidata.

(5) U slučaju iz stava (4) ovoga člana ako jedan ispitivač ispituje istovremeno u dvije ispitne Komisije, a ujedno je i ispitivač na predmetu koji ima pismeni rad, dužan je prethodno pregledati zadaću i obavijestiti predsjednika ispitne Komisije o njegovoj ocjeni zadaće da bi druga ispitna Komisija znala može li krenuti s usmenim dijelom ispita.

Član 15.


(1) Predsjednik ispitne Komisije, brine se o regularnosti ispita, poštivanju Zakona, Pravilnika i Programa, rukovodi samim tokom ispita i može, po potrebi intervenisati na samom ispitu prema kandidatu ili ispitivaču, kao i slušaocima.

(2) Ispitivači su dužni strogo se pridržavati Programa pravosudnog ispita tako da pitanjima obuhvate cijelo gradivo iz Programa.

(3) Ispitivač je dužan postavljati jasna pitanja shodno zakonskoj materiji iz koje ispituje tako da kandidat razumije pitanje i da zapisničar može isto upisati u zapisnik.

(4) Ukoliko netko od ispitivača traži odgovore od kandidata za materiju koja nije u Programu, predsjednik je dužan da ga na to upozori.

Član 16.


(1) Kandidat koji pristupa ispitu mora biti prikladno obučen, na način kojim se štiti ugled i dostojanstvo Komisije i samog značaja ispita.

(2) Muškarci bi trebali u pravilu dolaziti obučeni u odijelo s košuljom.

(3) Žene bi u pravilu trebale dolaziti u kostimu, haljini, suknji ili pantalonama.

(4) Kandidat ne može pristupiti ispitu obučen:

a) ako je muškarac: majica koja nema kragnu, majica koja nema rukave, odjeća koja je živih i napadnih boja, te obuća otvorenih prstiju;

b) ako je žena: preuske pantalone, suknja ili pantalone koje u stojećem stavu dosežu iznad koljena više od pet centimetara, majica s previše velikim vratnim izrezom, majica bez leđa i bez rukava, helanke, čarape napadnih boja i dezena, te obuća otvorenih prstiju ili druga neprimjerena obuća;

c) neovisno od spola: ukoliko je obučen u sportsku odjeću, trenerku, tenisice te nosi kape;

d) neovisno od spola: ukoliko je obukao izblijedjele ili izlizane farmerke.

(5) Predsjednik ispitne Komisije neće kandidatu koji je neprikladno obučen dopustiti da pristupi ispitu i odredit će mu novi termin za polaganje, što će se zapisnički konstatovati.

Član 17.


(1) Usmeni dio ispita polaže se pred Komisijom u punom sastavu, od pet članova, osim u slučaju iz člana 14. stava 4. kada jedan ispitivač učestvuje u istom danu u radu dvije ispitne Komisije u isto vrijeme.

(2) Ispitnom Komisijom predsjedava predsjednik Komisije, a kada on nije u sastavu ispitne Komisije, njegov zamjenik/zamjenica, a kada ni oni nisu u sastavu ispitivač iz oblasti Ustavni sistem i organizacija pravosuđa (u cijelom tekstu predsjednik).

(3) Ukoliko iz opravdanih razloga član Komisije imenovan za određeno ispitno gradivo nije u mogućnosti biti taj dan u ispitnoj Komisiji, sekretar Komisije će pokušati osigurati zamjenu s drugim ispitivačem za to gradivo, a ako to nije moguće, ministar može ad hoc rješenjem odrediti zamjenu iz reda imenovanih članova Komisije na drugom ispitnom gradivu.

(4) Ministar može donijeti jedno ad hoc rješenje koje bi vrijedilo za vrijeme trajanja mandata imenovane Komisije za ovakve slučajeve zamjene kojim bi ovlastio predsjednika Komisije da može odrediti jednog ispitivača s drugog gradiva, uz pristanak ispitivača, vodeći računa o poznavanju te oblasti od drugog ispitivača.

(5) U jednoj ispitnoj Komisiji jedan ispitivač ne može ispitivati gradivo iz dva predmeta.

(6) Prije prelaska na sam tok ispita, predsjednik ispitne Komisije upoznaje kandidata tko su članovi Komisije, pita ima li kakvih prigovora na sastav Komisije, traži kratko predstavljanje kandidata i upoznaje ga s rezultatima pismenog dijela ispita.

(7) Ako kandidat ima primjedbu na sastav Komisije i traži izuzeće nekog člana, ispit se prekida, a kandidat upućuje da u roku od 24 sata dostavi sekretaru Komisije obrazložen pismeni zahtjev za izuzeće, koji sekretar proslijeđuje ministru na odlučivanje. Ministar će donijeti odluku u roku od tri dana od dana prijema zahtjeva, nakon čega se zakazuje novi termin u istom ili izmijenjenom sastavu Komisije.

(8) Na usmenom dijelu ispita kandidat se ispituje iz pojedinih predmeta po redu koji odredi predsjednik ispitne Komisije.

(9) Orijentaciono vrijeme trajanja ispita po ispitnom gradivu je: do 45 minuta iz krivičnopravne oblasti, do 50 minuta iz građanskopravne oblasti, do 35 minuta iz privrednopravne oblasti, do 30 minuta iz upravnoradne oblasti i iz predmeta Ustavni sistem i oganizacija pravosuđa.

(10) Za vrijeme trajanja usmenog dijela ispita, predsjednik u dogovoru s kandidatom može odrediti jednu ili više stanki za odmor, koje ne mogu pojedinačno trajati više od deset minuta.

(11) Usmeni dio ispita može trajati najviše četiri sata.

Član 18.


Predsjednik ispitne Komisije može udaljiti slušaoce koji svojim ponašanjem ometaju tok ispita, kao i slušaoce koji se u prostorijama u kojima se vrši ispitivanje ne mogu smjestiti na način da ne ometaju tok ispita.

Član 19.


(1) O toku ispita zapisničar vodi zapisnik posebno za svakog kandidata.

(2) U zapisnik se unosi: sastav Komisije, ime i prezime kandidata, broj i datum rješenja o odobrenom polaganju ispita, dan i sat polaganja pismenog i usmenog dijela ispita, ocjena uspjeha pismenog dijela ispita, pitanja postavljena kandidatu na usmenom dijelu ispita iz pojedinih predmeta, ocjena konačnog uspjeha kandidata na pismenom i usmenom dijelu ispita i vrijeme završetka ispita.

(3) Zapisnik potpisuju predsjednik, svi članovi Komisije, zapisničar i kandidat.

(4) Zapisniku se prilažu izrađeni pismeni zadaci kandidata.

Član 20.


(1) Nakon završenog ispita, kandidat i slušaoci napuštaju prostoriju u kojoj se obavlja ispit, a Komisija, uz prisutnost zapisničara, analizira odgovore kandidata za svako ispitno gradivo i donosi odluku da li je kandidat položio ili nije.

(2) Kandidat je položio ispit, ako je prema ocjeni Komisije svojim odgovorima zadovoljio iz svih pet predmeta koji su prema Zakonu i Programu predviđeni za ispit.

(3) Smatra se da je kandidat iz jedne oblasti zadovoljio ako je dao najmanje 70% zadovoljavajućih odgovora za tu oblast.

(4) Kandidat nije položio ispit ako svojim odgovorima nije zadovoljio iz tri oblasti predviđene Zakonom i Programom.

(5) Ako kandidat nije zadovoljio iz dvije oblasti, upućuje se na popravni ispit iz tih oblasti.

(6) Oblasti su predviđene Programom i cjelovite su, a podrazumijeva gradivo predviđeno po isptivaču za tu oblast.

(7) Ako kandidat prema ocjeni Komisije, nakon tri ispitne oblasti nije zadovoljio, ispit se prekida i kandidatu se saopštava da nije položio ispit.

Član 21.


(1) Predsjednik ispitne Komisije, nakon donošenja odluke iz člana 20. ovog pravilnika, poziva kandidata i javno uz prisustvo svih članova Komisije i slušalaca saopštava kandidatu ocjenu njegovog konačnog uspjeha na ispitu.

(2) Kandidat koji je položio ispit nakon saopštavanja prilazi i pozdravlja se s predsjednikom i članovima Komisije.

(3) Ako kandidat iskaže naročit uspjeh na pismenom dijelu ispita i odgovorima na usmenom dijelu ispita iz svih oblasti, Komisija može donijeti odluku da je položio s odličnim uspjehom, što se takođe unosi u zapisnik.

Član 22.


Ako kandidat ne položi samo usmeni dio ispita iz predmeta iz kojeg se polaže pismeni dio ispita, na popravnom ispitu nije dužan ponovo polagati pismeni dio ispita iz tog predmeta.

Član 23.


(1) Uvjerenje o položenom ispitu izdaje se u roku od 15 dana od dana položenog ispita.

(2) Uvjerenje iz stava (1) ovog člana se izdaje na Obrascu broj 1 koji je sastavni dio ovog pravilnika.

(3) Uvjerenje iz stava (1) ovog člana sadrži: naziv organa koji je izdao uvjerenje, pravni osnov izdavanja, ime i prezime kandidata, godinu i mjesto rođenja (mjesto, opština, država), datum položenog ispita, naziv ispitne Komisije pred kojom je ispit položio, broj i datum uvjerenja i potpis ministra pravde.

(4) Nakon položenog ispita, na zahtjev kandidata izdaje se privremena potvrda o položenom ispitu koja vrijedi do izdavanja uvjerenja.

(5) Uvjerenje se izdaje bez naplate takse.

Član 24.


(1) U Ministarstvu se vodi evidencija lica koja su položila ispit.

(2) Evidencija iz stava (1) ovog člana vodi se u knjizi po Obrascu broj 2, koji je sastavni dio ovog pravilnika.

(3) Knjiga mora biti uvezana, a stranice označene rednim brojevima.

(4) Evidencija se vodi bez zaključivanja posljednjeg dana u godini.

(5) Evidenciju ovjerava sekretar Komisije.

Član 25.


(1) Kandidat ima pravo odgoditi zakazani ispitni termin pismenim putem (dopis, faks ili elektronski) u roku od 7 dana od dana prijema obavještenja Ministarstva kojim je utvrđen ispitni termin.

(2) Ukoliko kandidat ne izađe na ispit ili ne odgodi ispitni termin na način i u roku predviđenom stavom (1) ovog člana, da bi mu se odredio naknadni termin, dužan je uplatiti dodatnih 25% ranije uplaćenog iznosa.

(3) Kandidat može shodno stavu (1) ovog člana odgoditi zakazani ispit najviše dva puta.

(4) Ukoliko kandidat ne pristupi ispitu ni nakon drugog neopravdanog odgađanja, briše se iz evidencije kandidata koji čekaju termin za ispit.

(5) Kandidat koji ni nakon drugog odgađanja shodno stavu (4) ovoga člana ne pristupi ispitu, ima pravo podnijeti novu prijavu za polaganje pravosudnog ispita uz prilaganje rješenja Ministarstva o ispunjavanju uslova za polaganje pravosudnog ispita. U slučaju nove prijave za ponovo polaganje pravosudnog ispita, rješenje Ministarstva o ispunjavanju uslova za polaganje pravosudnog ispita će se uložiti u novi predmet s novim brojem i kandidatu se po toj osnovi neće izdavati novo rješenje.

(6) Izuzetno od odredbi st. (1), (2) i (3) ovog člana, kandidat može odgoditi zakazani termin ukoliko postoje opravdani razlozi za koje je dostavio relevantne dokaze u spis, o čemu odlučuje predsjednik Komisije.

Član 26.


(1) Kandidat koji je podnio prijavu za polaganje pravosudnog ispita, a kojem je rješenjem Ministarstva utvrđeno da ispunjava uslove za polaganje pravosudnog ispita, predmet ostaje aktivan dvije godine od dana donošenja rješenja o ispunjavanju uslova.

(2) Ukoliko u roku iz stava (1) ovog člana kandidat ne pristupi polaganju ispita, a ispitni termini su kandidatu bili ponuđeni, odnosno određeni, predmet se zatvara i arhivira, o čemu kandidata obavještava sekretar Komisije. Ukoliko kandidat čiji predmet je zatvoren i arhiviran, želi ponovo prijaviti ispit, morat će ponovo podnijeti prijavu za polaganje pravosudnog ispita.

(3) Ukoliko je kandidat izvršio uplatu potrebnog iznosa u svrhu polaganja ispita prije zaprimanja obavještenja o određivanju termina i uplati potrebnog iznosa, prije zatvaranja i arhiviranja predmeta, pozvat će se da se pismeno u roku od petnaest dana očituje da li ostaje kod svoje prijave za polaganje pravosudnog ispita. Ukoliko ne potvrdi ili se očituje da ne želi polagati ispit u razumnom roku, predmet se za takvog kandidata zatvara i arhivira i isti se briše iz evidencije prijavljenih kandidata koji čekaju određivanje termina.

(4) U slučaju zatvaranja i arhiviranja predmeta kandidata koji je uplatio potreban iznos za polaganje, a nije potvrdio ili se očitovao da ne ostaje kod svoje prijave u skladu sa stavom (3) ovog pravilnika, ima pravo zatražiti povrat prethodno uplaćenih sredstava.

(5) Odredbe stava (2) ovog člana primjenjuju se i na kandidate koji imaju rješenje Ministarstva o ispunjavanju uslova za ispit, a koje je doneseno više od dvije godine prije stupanja na snagu ovog pravilnika ako kandidat nije pristupio polaganju ispita na ispitni termin koji mu je ponuđen ili određen.

Član 27.


(1) Ispitivači su dužni u roku od pet dana od dana dostavljanja najave održavanja ispitnih termina, obavijestiti sekretara Komisije koje termine mogu prihvatiti.

(2) Predsjednik/zamjenik, odnosno sekretar Komisije dužan je voditi računa da, u pravilu, ravnomjerno dodijeli ispitne termine svim ispitivačima po pojedinim predmetima.

(3) Blagovremeno nedostavljanje ispitnih termina, izbjegavanje uzimanja termina, te neopravdano odustajanje od već dodijeljenih termina ili nepridržavanje Zakona, Pravilnika i Programa, može biti razlog ministru za razrješenje člana Komisije i prije isteka mandata na koji je imenovan.

Član 28.


Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje da važi Pravilnik o polaganju pravosudnog ispita na nivou Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 77/12).

Član 29.


Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku BiH".

Broj 01-02-2-7371/23
5. oktobra 2023. godine
Sarajevo


Ministar
Davor Bunoza, s. r.

Pretplatnici imaju dodatne pogodnosti. Ukoliko ste već pretplatnik, prijavite se! Ukoliko niste pretplatnik, registrirajte se!