Službeni glasnik BiH, broj 11/19
Ovaj akt nije unešen na bosanskom jeziku.
Na osnovu člana 15. stav (1) Zakona o štrajku zaposlenih u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 41/16) i člana 17. Zakona o Vijeću ministara Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 30/03, 42/03, 81/06, 76/07, 81/07, 94/07 i 24/08), na prijedlog Komisije za koncesije Bosne i Hercegovine, Vijeće ministara Bosne i Hercegovine, na 161. sjednici, održanoj 13.12.2018. godine, donijelo je
ODLUKU
O UTVRĐIVANJU MINIMUMA PROCESA RADA U KOMISIJI ZA KONCESIJE BOSNE I HERCEGOVINE ZA VRIJEME TRAJANJA ŠTRAJKA
Član 1.
(Predmet)
Ovom Odlukom utvrđuje se minimum procesa rada u Komisiji za koncesije Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Komisija), za vrijeme trajanja štrajka zaposlenih u Komisiji.
Član 2.
(Minimum procesa rada)
1) Zaposleni u Komisiji mogu početi štrajk, ako se obezbijedi minimum procesa rada koji osigurava nesmetano funkcionisanje same Komisije.
2) Minimum procesa rada u Komisiji za vrijeme trajanja štrajka ostvaruje se u obimu do 20% kadrovskih kapaciteta Komisije.
Član 3.
(Obezbjeđivanje minimuma procesa rada u Komisiji)
Minimum procesa rada za vrijeme štrajka u Komisiji obuhvata:
1) protokolarne poslovi u vezi sa realizacijom programa aktivnosti rukovodioca i zamjenika, prijem pošte, vođenje evidencije o povjerljivim i strogo povjerljivim dokumentima;
2) nadzor i realizacija redovnih i vanrednih provjera finansijskog poslovanja i načina trošenja budžeta Komisije;
3) pripremanje i provođenje aktivnosti vezanih za odnose sa javnošću i sredstvima javnog informisanja;
4) održavanje računarske mreže, održavanje sistemskog softvera, održavanje aplikativnog softvera, održavanje komunikacijske opreme i komunikacijskih instalacija u Komisiji;
5) obavljanje pravnih i kadrovskih poslova i poslova koji proističu iz radno-pravnog statusa zaposlenih;
6) vođenje finansijskih i materijalnih evidencija, kao i blagajne;
7) poslove finansijskog upravljanja i računovodstva, likvidature i finansijsko-materijalne operative na plaćanju roba i usluga za potrebe Komisije, obradu i obračun plata i isplatu naknada, provođenje procedura javnih nabavki i druge poslove u vezi sa materijalno-finansijskim osiguranjem rada Komisije;
8) poslovi prijema i otpreme pošte sa prilozima.
Član 4.
(Odluka o raspoređivanju zaposlenih u slučaju štrajka)
(1) Ukoliko do početka štrajka ne dođe do rješavanja spora mirnim putem, zaposlene koji su dužni raditi za vrijeme štrajka radi obezbjeđivanja minimuma procesa rada, određuje rukovodilac institucije posebnom odlukom.
(2) Rukovodilac Komisije ne može odrediti članove štrajkačkog odbora da rade u smislu stava (1) ovog člana, bez saglasnosti štrajkačkog odbora.
(3) Za vrijeme trajanja štrajka, organizatori štrajka su dužni da sarađuju sa rukovodiocem Komisije, radi osiguranja minimuma procesa rada.
Član 5.
(Odgovornost zaposlenih)
(1) Zaposleni je odgovoran za težu povredu službene ili radne dužnosti:
a) ako organizira ili učestvuje u štrajku kojim se ugrožava sigurnost ljudi i imovine ili zdravlje ljudi, nanosi šteta i onemogućava nastavak rada po okončanju štrajka,
b) ako sprečava poslodavca da koristi i raspolaže sredstvima kojima obavlja djelatnost,
c) ako sprečava zaposlene koji ne učestvuju u štrajku da rade,
d) ako odbije da radi u smislu člana 15. Zakona o štrajku zaposlenih u institucijama Bosne i Hercegovine,
e) ako sprečava zaposlenog da učestvuje u štrajku na način da ga zastraši prijetnjom, mobingom, ponižava ili na drugi neprimjeren način onemogućava da štrajkuje.
(2) Zaposleni iz stava (1) ovog člana mogu se suspendirati do okončanja disciplinskog postupka u skladu s odredbama člana 63. stav (1) Zakona o radu u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 26/04, 07/05, 48/05, 60/10 i 32/13, 97/17).
Član 6.
(Provođenje Odluke)
Za provođenje ove Odluke zadužuje se Komisija.
Član 7.
(Stupanje na snagu)
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavljuje se u "Službenom glasniku BiH".