Službeni glasnik BiH, broj 68/18
Ovaj akt nije unešen na bosanskom jeziku.
Na osnovu člana 15. stav (1) Zakona o štrajku zaposlenih u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 41/16) i člana 17. Zakona o Vijeću ministara Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 30/03, 42/03, 81/06, 76/07, 81/07, 94/07 i 24/08), na prijedlog Generalnog sekretarijata Vijeća ministara Bosne i Hercegovine, Vijeće ministara Bosne i Hercegovine na 153. sjednici, održanoj 4.9.2018. godine, donijelo je
ODLUKU
O UTVRĐIVANJU MINIMUMA PROCESA RADA U GENERALNOM SEKRETARIJATU VIJEĆA MINISTARA BOSNE I HERCEGOVINE ZA VRIJEME TRAJANJA ŠTRAJKA
Član 1.
(Predmet Odluke)
Ovom odlukom utvrđuje se minimum procesa rada u Generalnom sekretarijatu Vijeća ministara Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: Generalni sekretarijat) za vrijeme trajanja štrajka.
Član 2.
(Minimum procesa rada)
Minimum procesa rada u Generalnom sekretarijatu za vrijeme trajanja štrajka ostvaruje se sa najmanje 20% kadrovskih kapaciteta na nivou osnovnih organizacionih jedinica u Generalnom sekretarijatu.
Član 3.
(Osiguravanje minimuma procesa rada)
(1) Generalni sekretar u slučaju potrebe može rasporediti zaposlene u Generalnom sekretarijatu na odgovarajuća radna mjesta, kako bi se osigurao minimum procesa rada za vrijeme trajanja štrajka.
(2) Rukovodioci osnovnih organizacionih jedinica Generalnog sekretarijata nakon organiziranja štrajka obavezni su:
a) provesti minimum procesa rada iz člana 2. ove odluke;
b) odrediti zaposlene koji će raditi za vrijeme trajanja štrajka;
c) odrediti poslove i radne zadatke koji ne trpe odgađanje, odnosno koje je neophodno izvršavati za vrijeme trajanja štrajka.
Član 4.
(Stupanje na snagu)
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku BiH".