Službeni glasnik BiH, broj 6/19

Na osnovu člana 15. stav (1) Zakona o štrajku zaposlenih u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 41/16) i člana 17. Zakona o Vijeću ministara Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 30/03, 42/03, 81/06, 76/07, 81/07, 94/07 i 24/08), na prijedlog Agencije za poštanski promet Bosne i Hercegovine, Vijeće ministara Bosne i Hercegovine, na 162. sjednici, održanoj 21. 12. 2018. godine, donijelo je


ODLUKU


O UTVRĐIVANJU MINIMUMA PROCESA RADA ZA VRIJEME TRAJANJA ŠTRAJKA U AGENCIJI ZA POŠTANSKI PROMET BOSNE I HERCEGOVINE


Član 1.
(Predmet)

Ovom Odlukom utvrđuje se minimum procesa rada u Agenciji za poštanski promet Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Agencija) za vrijeme trajanja štrajka.

Član 2.
(Pravo na organizovanje štrajka)

Zaposleni u Agenciji mogu organizovati štrajk u skladu sa Zakonom o štrajku u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 41/16), na način da ne ugrožavaju javni interes, bezbjednost ljudi i imovine, kao i samo funkcionisanje Agencije.

Član 3.
(Minimum procesa rada)

Minimum procesa rada u Agenciji za vrijeme trajanja štrajka ostvaruje se u obimu do 25% kadrovskih kapaciteta, na nivou osnovnih organizacionih jedinica Agencije.

Član 4.
(Obezbjeđivanje minimuma procesa rada po organizacionim jedinicama Agencije)

Minimum procesa rada za vrijeme štrajka u Agenciji po organizacionim jedinicama obuhvaća:

a) u Sektoru za licence, standarde, kvalitet i tržišta

1) podrška članovima Vijeća Agencije u obavljanju regulatornih funkcija u oblasti poštanskog prometa;

2) obavljanje poslova vezanih za izdavanje licenci za obavljanje poštanskih usluga;

3) obavljanje poslova vezanih za izdavanje saglasnosti javnim poštanskim operaterima na programe i pojedinačna izdavanja poštanskih maraka;

4) poslovi prevođenja.

b) u Sektoru za pravne i administrativne poslove

1) podrška članovima Vijeća Agencije u smislu obavljanja stručno administrativnih poslova, uključujući stručnu i tehničku pomoć vezanu za organizaciju sastanaka Vijeća Agencije;

2) poslovi protokola;

3) poslovi prijema i otpreme pošte;

4) vršenje kadrovskih poslova i poslova koji proističu iz radno-pravnog statusa zaposlenih.

c) u Sektoru za ekonomske poslove i tarifnu politiku

1) obavljanje poslova vezanih za isplate dobavljačima po obavezama ograničenim rokovima;

2) poslovi obrade i obračuna plata i naknada;

3) vođenje blagajne Agencije;

4) vođenje finansijskih i materijalnih evidencija.

Član 5.
(Odluka o raspoređivanju zaposlenih u Agenciji u slučaju štrajka)

(1) U slučaju štrajka, Vijeće Agencije posebnom odlukom određuje zaposlene koji su dužni raditi za vrijeme štrajka u cilju obezbjeđivanja minimuma procesa rada.

(2) Odlukom iz stava (1) ovog člana, ne mogu se odrediti članovi štrajkačkog odbora da rade u smislu stava (1) ovog člana bez saglasnosti štrajkačkog odbora.

(3) Za vrijeme trajanja štrajka, organizatori štrajka su dužni da sarađuju sa Vijećem Agencije radi obezbjeđenja minimuma procesa rada.

Član 6.
(Provođenje Odluke)

Za provođenje ove Odluke zadužuje se Agencija za poštanski promet Bosne i Hercegovine.

Član 7.
(Stupanje na snagu)

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i objavljuje se u "Službenom glasniku BiH".

VM broj 276/18
21. decembra 2018. godine
Sarajevo


Predsjedavajući
Vijeća ministara BiH
Dr. Denis Zvizdić, s. r.

Pretplatnici imaju dodatne pogodnosti. Ukoliko ste već pretplatnik, prijavite se! Ukoliko niste pretplatnik, registrirajte se!