Službeni glasnik BiH, broj 68/18

Na osnovu člana 15. stav (1) Zakona o štrajku zaposlenih u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 41/16) i člana 17. Zakona o Vijeću ministara Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", br. 30/03, 42/03, 81/06, 76/07, 81/07, 94/07 i 24/08), na prijedlog Ministarstva finansija i trezora Bosne i Hercegovine, Vijeće ministara Bosne i Hercegovine, na 152. sjednici, održanoj 29.8.2018. godine, donijelo je


ODLUKU


O UTVRĐIVANJU MINIMUMA PROCESA RADA ZA VRIJEME TRAJANJA ŠTRAJKA U MINISTARSTVU FINANSIJA I TREZORA BOSNE I HERCEGOVINE


Član 1.
(Predmet Odluke)

Ovom odlukom utvrđuje se minimum procesa rada u Ministarstvu finansija i trezora Bosne i Hercegovine (u daljem tekstu: Ministarstvo) za vrijeme trajanja štrajka.

Član 2.
(Pravo na organizaciju štrajka)

Zaposleni u Ministarstvu mogu organizirati štrajk u skladu sa Zakonom o štrajku u institucijama Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH", broj 41/16), na način koji neće ugroziti javni interes, opću bezbjednost, bezbjednost imovine, kao i samo funkcionisanje Ministarstva.

Član 3.
(Minimum procesa rada)

(1) Zaposleni u Ministarstvu mogu početi štrajk, ako se obezbijedi minimum procesa rada koji obezbjeđuju nesmetano funkcionisanje Ministarstva i obavljanje osnovnih djelatnosti iz njegove nadležnosti.

(2) Minimum procesa rada u Ministarstvu za vrijeme trajanja štrajka ostvaruje se u obimu od 20% kadrovskih kapaciteta Ministarstva.

Član 4.
(Kriteriji za obezbjeđenje minimuma procesa rada)

Minimum procesa rada u Ministarstvu za vrijeme trajanja štrajka određuje se u skladu sa kriterijima:




a) Postojanje obaveznih rokova za okončanje poslovne aktivnosti;

b) Vezanost poslovne aktivnosti za obavljanje svih drugih poslovnih procesa u Ministarstvu;

c) Značaj poslovne aktivnosti za rad drugih institucija Bosne i Hercegovine i izvršavanje međunarodnih obaveza Bosne i Hercegovine.

Član 5.
(Poslovi za koje se određuje minimum procesa rada)

Za vrijeme trajanja štrajka, minimum procesa rada u Ministarstvu mora se obezbijediti na slijedećim poslovima:

a) poslovi pisarne koji se odnose na prijem i zavođenje akata i otpremu pošte;

b) obavljanje poslova koji neposredno održavaju proces rada (blagajna, obračun plaća i naknada, obavljanje poslova koji proizilaze iz radno-pravnog statusa zaposlenih, javne nabavke i operativni poslovi u ISFU sistemu na plaćanju roba i usluga);

c) proces sačinjavanja i upućivanja u proceduru usvajanja Dokumenta okvirnog budžeta;

d) proces priprema Zakona o budžetu institucija Bosne i Hercegovine i međunarodnih obaveza Bosne i Hercegovine, procesi vezani za izvršenje budžeta, prestrukturiranje rashoda budžeta institucija Bosne i Hercegovine i izmjene namjenskih struktura stalnih sredstava;

e) izvještavanje Predsjedništva Bosne i Hercegovine, Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, Vijeća ministara Bosne i Hercegovine i ad hoc međunarodnih finansijskih institucija, nevladinih organizacija i drugih zainteresovanih strana;

f) davanje mišljenja na finansijski aspekt nacrta i prijedloga zakonskih, podzakonskih akata, drugih opštih pravnih akata i drugih materijala koji se dostavljaju Predsjedništvu Bosne i Hercegovine, Parlamentarnoj skupštini Bosne i Hercegovine i Vijeću ministara Bosne i Hercegovine;

g) postupanje po zahtjevima u skladu sa Zakonom o slobodi pristupa informacijama;

h) obavljanje poslova uspostave sistema finansijkkog upravljanja i kontrole u institucijama Bosne i Hercegovine;

i) poslovi iz domena vođenja pregovora u cilju zaključivanja međunarodnih sporazuma o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja, poslovi iz domena izvršavanja međunarodnih sporazuma, kreditnih i grant sporazuma, te poslovi iz domena ispunjavanja međunarodnih obaveza;

j) poslovi izdavanja potvrda i/ili ovjera obrazaca u postupku oslobađanja stranaka od plaćanja poreznih obaveza u području indireknih poreza, poslovi izdavanja i ovjere potvrda IPA Ministarstva finansija i trezora Bosne i Hercegovine za oslobađanje od plaćanja indirektnih poreza u skladu sa Zakonom o porezu na dodatu vrijednost;

k) kontrola i obrada zahtjeva za ino-plaćanje, konfirmacija ino obaveza po zahtjevima revizorskih kuća;

l) praćenje realizacija uplata Uprave za indirektno oporezivanje Bosne i Hercegovine i usklađivanje transfera prema stvarnim potrebama i rokovima raspoloživosti i praćenje;

m) obračun i plaćanje obaveza budžetskih korisnika, uključujući obaveze prema dobavljačima, obaveze za plaće i naknade zaposlenih u institucijama Bosne i Hercegovine, povrate sredstava po zahtjevima i rješenjima;

n) izvršavanje sudskih presuda po zahtjevima Pravobranilaštva Bosne i Hercegovine;

o) obezbjeđenje nesmetanog funkcionisanja informacionog sistama finansijskog upravljanja, što uključuje administraciju baze, aplikacije i mreže.

Član 6.
(Raspoređivanje zaposlenih u Ministarstvu u slučaju štrajka)

(1) Ukoliko do početka štrajka ne dođe do rješavanja spora mirnim putem, ministar posebnom odlukom određuje zaposlene koji su dužni raditi za vrijeme štrajka, radi obezbjeđenja minimuma procesa rada.

(2) Rukovodioci temeljnih ustrojstvenih jedinica Ministarstva, nakon organizacije štrajka obavezni su:

a) provesti minimum procesa rada iz člana 5. ove odluke;

b) napraviti plan i odrediti zaposlene koji će raditi za vrijeme trajanja štrajka;

c) odrediti poslove i radne zadatke koji ne trpe odlaganje, odnosno koje je neophodno izvršavati za vrijeme trajanja štrajka.

(3) Za vrijeme trajanja štrajka, organizatori štrajka su dužni da sarađuju sa ministrom Ministarstva, radi obezbjeđenja minimuma procesa rada.

Član 7.
(Odgovornost u slučaju nepoštivanja odluke)

Zaposleni koji je odlukom ministra iz člana 6. stav (1) ove odluke određen da radi za vrijeme štrajka, a odbije da radi disciplinski odgovara za težu povredu službene dužnosti.

Član 8.
(Stupanje na snagu)

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u "Službenom glasniku BiH".

VM broj 174/18
29. augusta 2018. godine
Sarajevo


Predsjedavajući
Vijeća ministara BiH
Dr. Denis Zvizdić, s. r.

Pretplatnici imaju dodatne pogodnosti. Ukoliko ste već pretplatnik, prijavite se! Ukoliko niste pretplatnik, registrirajte se!